{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye bremseklodser?
  • #1   7. okt 2012 dem som passer .... Hvor svært kan det være
    ned til din mc mand og hente dem

• #2   7. okt 2012 sintermetal klodser....

• #3   7. okt 2012 Steffen:
    Hvordan fanden kan man være hjælpe-admin, og svare sådan!?
    - Selvfølgeligt skal manden da have nogle bremseklodser der passer, men der er sltså en del valg at træffe. Originale, sintermetal, Carbon? Og hvilket mærke?
    Synes det er lang ude, at du skal være med til at holde en sober tone herinde, og så giver sådan et halv-flabet svar uden indhold.

Til trådstarter:
    Jeg er rigtigt glad for sintermetal-klodser. smiley De bider godt og holder længe. Jeg har prøvet både Brembo og EBC. EBC er de bedste af de to, men koster også en smule mere.

Håber svaret kunne bruges smiley

• #4   7. okt 2012 Jeg må sgu bakke Steffen op her. En hyo 650 skal have de klodser som den lokale mc pusher anbefaler. Ingen grund til at snakke "rocket science" her.

• #5   7. okt 2012 ville vælge SBS , lang levetid og sviner mindre end nogen af alternativerne

• #6   7. okt 2012 Det er også fair nok. Men det kunne måske skrives lidt anderledes.
    - Dog ER der andre muligheder, og det er helt sikkert derfor spørgsmålet bliver stillet. De klodser man får ved den "lokale" er helt sikkert fine. Men for nogle af os er det her en hobby hvor vi lægger meget energi i tingene smiley Og derfor overvejer de muligheder der er smiley

SBS klodser skulle være rigtig gode også, men dem har jeg tilgode at prøve endnu. smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #7   7. okt 2012 Steffens virke som hjælpeadministrator har da INTET med hans svar at gøre...?

Carbon klodser skal man ikke vælge til gaden, og SLET ikke hvis der nogensinde har været brugt andre klodser på skiverne.

Udover det, er valget helt frit.

• #8   7. okt 2012 Vi er her vel fordi dette er vores hobby. Og hvis trådstarter gerne vil vide hvilke typer bremseklodser folk anbefaler, er det sikkert en overvejer mange har gjort sig (bla. Mig selv). Og selvom man kører på en Hyo. 650 kan man da sagtens overveje hvilken type man vil have for at få bedst muligt bremseevne ud af den.

Jeg blev bare lidt harm over tonen i Steffens indlæg. - Men det kan være jeg bare læste det forkert. Maden stillede et spørgsmål, og fik kun et svar ikke kunne bruge til noget.

Jeg er godt klar over at std. Klodser sikkert er fine. Men jeg synes Sintermetal virker bedre. Jeg er også klar over at Carbon bedst duer til bane. - Det var kun for at nævne nogle muligheder smiley

• #9   7. okt 2012 @emil.

Uden bevidst at genere nogen. Så kan man vel ikke påstå at hyo ejere er den der som kompromisløse teknik freaks gerne poster endeløse summer efter stumper som kun på papiret har en marginal fordel..

• #10   7. okt 2012 Kan anbefalde EBC Sintered,

er det bagbremse skal du gøre op med dig selv om du er aggressiv på den, i så fald vil jeg ikke anbefalde kraftige HH klodser men nok mere noget i den lette ende, er det fronten, så dem her:

http://www.ebay.co.uk/itm/EBC-HH-Sintered-Front-Brake-Pads-Hyosung-GT650-R-2009-2011-FA296HH-/200774430717?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2ebf16affd

• #11   7. okt 2012 Sikkert ikke smiley Men derfor mener jeg stadig, at at manden har krav på et ordentligt og brugbart svar. Så må han selv tage stilling til om der skal kostes de dyre SBS-Klodser på den, eller et billigere alternativ smiley

Han spørger jo kun om erfaringer. smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
  • #13   7. okt 2012 Hvis den lokale mc butik ikke kan råde og vejlede hvis man kommer og spørger så skal de nok lukke forretningen
    I stedet for at lave en 40-50 forskellige svar og få 25 forskellige meninger
    så vil jeg HELT klar spørge i en forretning
    så mange forskellige svar som kommer hjælper jo ikke manden mange gange tværtimod

Men Emil Jeg skal de gerne gå i børnehave mode når jeg ved du er blandt dem med højt blodtryk .. smiley

Men nu kan jeg jo se du ikke selv altid lige starter med Hej alle sammen,Hej mcg,Drenge og Piger så hvis du sover dårligt over et indlæg så er det jo bare mindre søvn du får

• #14   7. okt 2012 Jeg sover skam helt fint. smiley Men jeg prøver at bestæbe mig på at være høflig og at tale pænt. Både på nettet og i virkeligheden.

Jeg synes det er fint hvis du er af den overbevisning, at mc-pusherens ord er det der holder. smiley Jeg har bare ikke for gode erfaringer med de forhandlere der er i nærheden af, hvor jeg bor. De virker ikke altid til at gå ligeså meget op i tingene som man kunne ønske sig. - Derfor ville jeg også gerne have hørt om andres meninger. (Måske i et forum på nettet?) smiley

• #15   7. okt 2012 Hvis du ikke mener din mekaniker / forretninger som er i nærheden af dig så er det jo fair nok
    men så ville jeg da finde en som jeg føler mig tryg ved det kan jo være der kommer noget meget alvorligt på et tidspunkt og så er det jo rart man har en man stoler på
    men det er skal ingen skam at søge / spørge og så få bekræftet at det man selv har under søgt faktisk er ok

• #16   8. okt 2012 Selvfølgelig kan jeg bare køre ned til den lokale og ubesværet købe de første og bedste klodser han fremviser. Forhandleren kan således bilde mig hvad som helst ind og tage en hvilken som helst pris.

Jeg vil gerne vide noget om de forskellige bremseklodser og skabe mig lidt viden omkring de mest alm kendte klodser - og hvad mine fellow mc'ister kan anbefale til min cykel. Om jeg kører en Hyosung kan jeg ikke se skulle ændre noget - i så fald vil jeg gerne vide hvad?

Jeg kunne også køre i Biltema og købe bremseklodser, da jeg ikke aner noget om deres kvalitet??

Derfor jeg spørger i et FORUM smiley Men vi kunne også lukke forummet og alle bare køre ned til forhandleren eller værkstedet - der vil vi kunne få alle svarene..

• #17   8. okt 2012 Præcis smiley

Jeg ville vælge sintermetal klodser. De bider godt og holder længe. Og så ville jeg sørge for at vælge nogle af et kendt mærke smiley

Held og lykke med det. smiley

• #18   8. okt 2012 Steffen: prøv lige at læs dit første indlæg......... Det er en ommer
    Og jeg sover godt nok

• #19   8. okt 2012 SBS sintermetal er super gode

• #20   27. jan 2013
    SBS sintermetal blev det til smiley

• #21   28. jan 2013 det kommer du ikke til at fortryde , max holdbarhed med god føling .

Kommentér på:
Nye bremseklodser?

Annonce