2.483 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
22 Svar
GPS tracker, hjalp det ? GPS tracker, hjalp det ?
Som overskriften siger, så kunne jeg godt tænke mig at hører om nogen virkelig har haft nytte af en GPS tracker.. også gerne erfaringer med om man har spildt sine penge fordi lortet ikke virkede.
0 synes godt om
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 8
http://www.spydk.dk/product.php?id_product=123
Selve produktet er noget juks!
Resultat: Den aflader batteriet helt vildt hurtigt - hvilket alle GPS tracker gør.
Skal du have en ordentligt GPS tracker må man punge ud og købe med abonn. med tilknytning til vagt central. Men disse trackere aflader også batteriet.
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
mar 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 8
Der går en 2-3 dage så kunne min MC ikke starte, på trods af nyt batteri der var på 100%.. Og så går der vel en dag mere og så er batteriet kollapset.
Reelt set skal MC'en stå til opladning hver aften, så batteriet ikke dør..
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.025
Hvor om alting er så koster en tracker under 2k. og kan flyttes med når køretøjet udskiftes. mine har et tdc kort i som koster ca 20,-/md . der er INGEN argumenrter for ikke at have en installeret.
De æder strøm, og har man ikke mulighed for at knalde sim c-tek lader på når den holder stille, Så skal den forbindes over lyset så den ikke tapper batteriet. dette kan betyde at man først får signal fra den når tyven starter den op
GO FOR IT !!
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.170
Gi'r Brian S ret i hans påstand. GPS tracker holder max
jun 2006
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 378
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 766
maj 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
Knægtens scooter har en monteret og den kan nemt stå stille i 1 måned uden problemer. Ofte er det et spørgsmål om at programmere dem rigtigt. Denne er sat op til at GPS modtageren først tænder når der er ringet til den 1 gang. Så man får altså først svar efter 3-4 minutter
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
Indbygget batteri till 2år
Den reddede min EXC forrige år da den blev bøffet.
Jeg solgte den desværre, så skal have købt en mere.
Den går på GSM og alle mulige net, så skulle GPS signale forsvinde kan man stadig spore den. GPS signalet røg på min da cyklen blev parkeret i en garage, de fandt den alligevel 3min efter den var blevet parkeret!
Den har ofrresten live opdaering, dvs går alarmen på den sender den konstanter koordinater så man kan se hvor den er via et program på nettet
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 13 MC-er: 7 Emner: 11 Svar: 156
jan 2012
Du er helt galt på den.... Hvis ham der placere trackeren har lidt rotation i topdækslet, så er den guld værd.
Uanset hvor mange jammere der sælges, så finder finder den langfingrede kun en brøkdel af de trackere som er klogt placeret.
Og skulle mcen forsvinde for evigt. Så er det en yderst begrænset mer sum ejeren må vinke farvel til.
Så monter dog en på alt hvad i ejer, og er glad for, bil.mc.havetraktor.atv.scooter.båd osv....
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
Den jeg beskrev hedder Diims.dk og jf den artikel jeg læste kunne den måske være interessant. Som det ses af http://diims.dk/Help/Assembly er den jo markant mindre og langt mindre iøjnefaldende end GPS-halløjet. Begge har deres forcer, men umiddelbart vurderer jeg Dimsen til at være mest interessant for mig - ganske vist ud fra beskrivelsen. Derfor eftersøgte jeg erfaringer med fyren...........
maj 2012
mar 2004
Det her ville ikke være brugbart i min situation.. Min mc blev parkeret i et garage anlæg hvor GPS forbindelsen blev mistet. Dertil er der langt over 50 garager i garageanlægget, de havde en lokation inden for 20meter radius hvilket frasorterede en del af garagerne
jul 2010
Men pris, brug og det for mig allervigtigste nemlig den fysiske størrelse gør dimsen mest attraktiv. Dog mangler jeg stadig at høre nogle erfaringer før jeg selv springer ud i det.
Dimsen er måske så ny at der ikke rigtig er nogen erfaringer med fyren.
maj 2012
jan 2012
Jo mere men selv gider at skille ad for at placerer denne lille box jo mindre chance er der for at den bliver fundet af en tyv.
Den kan være alle steder lige fra strippet fast til styret, inde i luftfilterboksen.i lygten, forklædt som std elektronik. støbt ind i huggeren....osv osv osv det gælder om at have mere fantasi end tyven, men stadig så er det kun 1/3 af tyverierne som bliver begået af tyve med hjerne. resten er tumper som ligger og køre rundt i nabolaget .... og de fanges selv med den strips monterede gps
maj 2012
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 13 MC-er: 7 Emner: 11 Svar: 156
Men ja til ham som bare skal have en køretur fungere det fint da han næppe tænker i de baner.
Så google I bare "GSM jammer" og se hvor lidt det kræver.
Og vurder så hvilken målgruppe af tyve som man ser sig i risikozonen for.
jul 2010
Hvis størrelse ligger i det niveau får jeg ihverfald en del problemer med at gemme den, så den ikke er umiddelbar synlig hvis fx et sæde eller tank afmonteres. Jeg tror faktisk ikke engang der er plads under mit sæde...........
Jeg har intet med dims-firmaet at gøre og ønsker blot at få nogle inputs til alternativer herunder dimsen. Man kan jo gå ind på dimsens hjemmeside eller også kan man kigge et af de seneste indlæg om fyren her galleriet. Jeg savner dog stadig erfaringer med den, da det de skriver om den lyder ganske fornuftigt .....
mar 2004
GPS tracker, hjalp det ?