{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

angående salg og syn {{forumTopicSubject}}

goddag MCG bruger

når man sælger en motorcykel skal den jo synes ved ejerskift
men hvad har i gjort når i har en motorcykel som i har lavet lidt om på som ikke ville kunne gå igennem ved syn, f.eks blinklys, nummerplade placering osv.

sælger i den som den er og så klare den nye ejere det eller har i lavet det om og synet den før i sælger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  angående salg og syn
  • #2   14. okt 2012 ja bestemt..
    man skal jo behandle folk som man selv vil

altså skrive det i salgs annoncen at den ikke kan synes som den er men at delene følger med til at lave den tilbage til stand så den kan synes og hvad det er der gør at den ikke kan det
    og så en ordenlig slut seddel

• #3   14. okt 2012 og så tænker jeg bare på HVORFOR lave noget som IKKE er klar til syn ????
    Er det smart eller er det Dumt !?

• #4   14. okt 2012 Køber står vel selv for det hele.. Kan da ikke være sælgers problem når den er solgt som beset ?

• #5   14. okt 2012 du skal ihvertfal skrive alt hvad der evt er ulovligt.. du hæfter hvis du ikke oplyser køber om, den evt er svejst i stellet, eller større motor på.. hvis det bare er blinklys, og nr plade.. så havde jeg sku været ligeglad.. lasse og jeg selv, skal være lidt vågen, når vi sælger vores... de kan få svært ved at blive synet, med vores bagstel.. eller det vil sige, at de sikkert sagtens kan blive synet, men min ville ikke være mere lovlig at køre på, eller sælge bare fordi den er synet..

• #6   14. okt 2012 de ting jeg har lavet er jo også "små" ting,
    men hvis man følger reglerne sidder nummerpladen forkort også selvom den er nem at se, er blevet stoppet før i runtine tjek og de sagde ikke noget til nummerpladen eller andet
    og så der blinklysne der sidder for tæt osv, med sådan nogle små ting

så en god afsluttende seddel med ændringerne som jeg ved ikke er helt efter bogen
    og så står køber selv for at få den synet med de dele eller han vil skifte de små tng

• #7   14. okt 2012 Ja med de småting, er en go slutseddel mere end nok:)

• #8   14. okt 2012 Jeg lavede et beslag på min så nummerpladen kom bagpå cyklen

Tog papir på fremflyttere med ud til syn så fik jeg den synet med nummerpladen bagpå + fremflytter osv.

Og så solgte jeg den nysynet...

køberen ville dog gerne have den tilbage på siden så jeg flyttede den tilbage for ham sååååå

Sådan var alle glade og så skulle jeg ik få med dårlig samvittighed over om han nu havde bøvl med at få den igennem.... Indtil videre er alle glade : )

• #9   15. okt 2012 Få den synet, er også flere der gerne vil købe nysynet, og gør køber opmærksom på de ændringer der er. Hvis han kommer og ser på din er det jo fordi han/hun syntes der er fedt det du har lavet.

• #10   15. okt 2012 hvis du f.ex. sælger en MC med anden baggaffel og en anden forgaffel, og du har skrevet det i salgspapir, og du så bliver stoppet af SKAT, - hvem tror du så der får lov til at betale for en evt ny afgift??
    Der gør vedkomne nok der har bygget den om..!!!

• #11   15. okt 2012 Håber ALDRIG jeg bliver stoppet af SKAT task force : Bliver stoppet 10-20 gange hver sæson på min.. Men de vil bare have en snak eller en give en hastigheds bøde..

• #12   15. okt 2012 i min verden er politiet mere end velkommen, hvis de har noget på mig, eller bare lave rutine tjek.. fint med mig.. men SKAT skal bare nøjes med, at jagte rocker, og harleyèr.. hvilket jo egentlig er det samme;)

Kommentér på:
angående salg og syn

Annonce