Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1999 hayabusa
  • #1   20. okt 2012 du kan roligt købe de er ikke til at slide op min har kørt 96000 nu og lyder stadig sund og rask
    har dog ikke selv kørt alle km
    det er min 3 bus skulle lige prøve en bking og fandt hurtigt ud af hayabusaen er en meget bedre knallert

• #2   20. okt 2012 du kommer til at fortryde du solgte din tlr .. jeg havde en busa årg 99 ..købte en tlr samtidig .. skal ALDRIG have en busa igen ,, den styre dårligt når man køre i byen .. og man bliver øm i imellem tommel og pegefinger ,, da den overstyrre ...køre fint ude på motor vejen , med 150-200 ,, jeg har en zx12r .også. den er bedre at køre på , trækker meget bedre ..

• #3   20. okt 2012 team s kan overhovede ikke genkende de ting du skriver bor i kbh og køre hver dag 16 km frem og tilbage til job over styring kommer an på hvilke dæk du køre på og den styre fint 1,08.5 på knutten er bedre end de fleste på diverse 600 og 1000 køre der

• Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    maj 2011

Emner: 4 Svar: 25
    #4   20. okt 2012 Køb en Honda Blackbird, så er dine bekymringer løst.

• #5   20. okt 2012 Hej .
    Muligvis har jeg været uheldig med min busa, den tog toppakningen ved 34000 km, og igen ved 35500km.
    Så jeg er sku ikke videre begejstret for min busa lige nu.
    Eller en kanon maskine at køre på. Men det bliver lidt for dyrt at skifte toppakning for hver 1500km.

• #6   20. okt 2012 Jeg har kørt på meget forskelligt, men busaen er den der sætter grænsen for hvad jeg formår, dvs den kan mere end jeg tør smiley jeg vil ikke bytte !! Men alle har deres smag. Der er ikke noget problem med min, har skiftede kobling og pakkede bundkaret om, ellers køre den fint efter 32k. Ved ikke om der er noget du skal kigge efter.
    Pøj pøj hilsen Mark

• #7   20. okt 2012 Ja ,også min tanke.Skal ned til mekkeren på mandag , så må vi se hvad han kommer frem til.
    Han sagde også at pakningen ikke var revnet , den første gang han skiftede den, den var bare trykket lidt mere i den ene side , end den var i den anden side.
    Fik også mange meldinger fra busa folket om at de ikke kunne slåes ihjel.
    Men fakta var at den røg fuldstændig vild. (hvid røg ).
    Det gør den så igen, fuldstændig på samme måde igen.

• #9   20. okt 2012 Prøv en zx12r inden du låser dig fast på en busa Vil klart anbefale en 12er hvis du leder efter cykel i den klasse , kørte ca 42000 km på min i den periode jeg havde den uden det mindste problem , den kører mere ala en sports mc end busaen og er så absolut lige så hurtig og så er den ikke så lidt kønnere ............

• #10   20. okt 2012 Mht busa, så skal du være opmærksom på 2 ting, 1 er der kommet anden knastkædestrammer på med hydraulisk olietryk? Det blev lavet på garanti da de originale kunne kamme over i tomgang pga dens grove motorgang. 2, - bagatel er af alu og tåler ikke 2 personers vægt og toåring oppakning, de revner ved svejsningers. Kan nemt skiftes til et af stål. Ellers er det en stærk maskine, jeg varmt kan anbefale!

• #11   20. okt 2012 Enig med Thomas. Prøv en 12'er.. Jeg sad pisse dårligt og alt for anstrengt på Busaen men perfekt på 12'eren..
    En BB er også superlækker men meget "Honda-kedelig", synes jeg. Ingen kant, hvis man kan sige det sådan...

• #12   20. okt 2012 synes som eneste minus, at man sidder meget "ovenpå" busa'en, og ikke som en del andre, hvor man føler man sidder mere integreret med maskinen.
    lyder måske lidt underligt smiley
    men trækker satme godt!!

• #13   20. okt 2012 Fræk maskine uden tvivl.
    Maskinen var dog for stor til mig så fik ikke det optimale ud af den. Følte at den ikke ville det samme som mig.

• #14   20. okt 2012 Finn R> Hvis du kører 1.08,5 på Knutten på din Busa, så siger det en hel del mere om dig, end om cyklen (positivt), og så ville du med alt sandsynlighed kunne køre langt hurtigere rundt på en 600 eller 1000´er, for der er da vist absolut ingen som helst tvivl i verden om at en 600´er eller 1000´er har langt mere potentiale til hurtige omgange på Knutten, end en Busa... ! smiley

At der så er massere der kører meget langsommere rundt end 1.08 på en 600/1000´er er en anden sag, men de samme mennesker ville blot køre endnu langsommere hvis du satte dem op på en Busa smiley

• #15   21. okt 2012 Henrik k, jeg er helt enig!!

• Louis Von B.
    Louis Von B. Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #16   21. okt 2012 En rød Busa årg. 1999 er for mig den ultimative cykel, farven og cyklens look, de bløde kurver og dens epoke opvækkende desing er alt for mig, når det er sagt så er den faktisk, synes jeg en svær, og meget overstyrende cykel, ja kontra ZX12 eller en ZZR 1400, som er nogle meget nemmere at køre og styre, Busaen er meget hurtig reagende på styring, og kan virke ubehageligt, og ukontrolbart, men når du så først har lært den at kende rigtig godt, så er der også nogle stærke og gode ting ved det, men den bliver nok kun det hurtige lyntog, og aldrig den helt store Mister Swing - king,

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
    #17   21. okt 2012 Som tidligere nævnt skal du være opmærksom på om knast kæde strammeren er skiftet på garantien hvilket er det vigtigste punkt..

Punkt to, er som nævnt det " lille " problem der kan være med at bag stellet oppe under sadlen hvor en evt. passagerer sidder kan knække ved "hård" belastning.., det er der nu ikke mange eksempler på, men de findes.. Man kan i England bestille nogle stivere man kan montere, eller man kan skifte hele bagstykket.., personligt ville jeg ikke selv være ret bekymret.., men jeg kører også mest alene på mine cykler..

Et 3 punkt er at der skulle kunne være enkelte problemer med den udvendige benzin pumpe på de første årgange, som skulle være svære at komme til.., det er løst mener jeg fra 2002 hvor den bliver indbygget i tanken, mener jeg at have læst.. Det er skulle dog langt fra være sikkert at man ryger ind i et problem der også..

Vil du være helt sikker på at være over alle børne sygdommene skal du op og have en årgang 2003., jeg ville dog ikke have noget problem med at vælge en 99'er hvis bare knast kæde strammeren er skiftet..

Kommentér på:
1999 hayabusa

Annonce