{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

cr 500 - indregistrere ? {{forumTopicSubject}}

jeg har den her djævel holdende som jeg godt kunne tænke mig at få udskiftet med en offroader på plader.

men men. der har ikke været det største udvalg af tilbud eller det har været de forkerte motorcykler der ville byttes med, så jeg har tænkt over om man evt kunne sætte plader på dyret og så beholde den ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cr 500 - indregistrere ?
  • #1   26. okt 2012 Er det ikke noget med at det er et CRF 450-stel den er bygget på? Det mest enkle er nok at få fat i et stel med papirer fra en CRF 450 enduromaskine (hvis det ellers passer sammen, aner intet om Hånda) og bygge hele lortet over. Jeg tror det er rigtig meget op ad bakke at få plade på en crosser uden papirer. Men ret mig hvis jeg tager fejl.

Mvh Mathias

• #2   26. okt 2012 Jeg tror det er langt billigere for dig at sælge den du har billigere (den er nok sat for dyrt vil jeg mene) og så købe den maskine du reelt vil have.

Som Mathias siger er det projekt rigtig meget op at bakke..
    Den er garanteret også usælgelig bagefter når du opdager at sådan en Crosser ikke er lavet til at køre på noget der bare minder og fast underlag.

Henrik

• #3   20. dec 2012 jeg har haft/har de samme tanker og har snakket med en amrikaner aom fortalte at det var egentlig meget simpel da den skal opfylde landets krav om sådan noget og med lys og lygter kan man ordne med at smide et mc batteri ned i luftfilterkassen hvilket der er plads til og derfra trække div ledninger den skal jo så bare lades op efter brug smiley men det sværeste jeg har fundet ud af at at få en lyd dæmper der lever op til de krav der er i Danmark

Kommentér på:
cr 500 - indregistrere ?

Annonce