{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.739 visninger | Oprettet:

JT
JT
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 15

TÛV papire på fremflyttersæt til Suzuki Intruder {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt mig en Suzuki Intruder VS 750 fra 1990 med et fremflyttersæt på, fra FS-Chopper / Fischer Aufhausen.

Men desværre fulgte TÛV papirene ikke med på sættet, og det virker til firmaet desværre er lukket/stoppet med at lave chopper dele, eller også er de bare meget svær at komme i kontakt med.

Så skulle der være nogle herinde der ligger inde med TÛV papire på deres fremflyttersæt eller kender nogle der gør, vil jeg være yderst taknemmelig, hvis i ville maile mig et kopi af dem.

Skulle der være nogle der har nye kontaktinfo til firmaet, eller ved hvor man kan få fat i dem nu om dage, kan det også godt bruges.

På forhånd tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TÛV papire på fremflyttersæt til Suzuki Intruder
  • #1   1. nov 2012 Et billede mere af sættet.

profilbillede
  • #2   1. nov 2012 Og et sidset billede.

profilbillede
  • #3   1. nov 2012 Mener det er burchard frem fæytterset googel navnet det gjorde jeg og fik mit tüv fra dem ...ingen problem
    Mvh
    Jan

• #4   1. nov 2012 Hej Jan

Det ligner meget deres sæt, det kan jeg godt se, har også lige skrevet til dem for at være sikker. Men det er desværre ikke deres sæt, det er fra producenten jeg skriver om oppe i teksten, FS-Chopper / Fischer Aufhausen.

Men tak for forsøget smiley

Mvh
    JT

• #5   1. nov 2012 Jeg har TüV certifikat på alt det udstyr jeg har fået smidt på min Intruder, incl. fremflyttersæt. Men dette certifikat er kun udstedt til min MC med det respektive stel-nummer, så det kan du jo ikke bruge.
    Nå, men mine TüV papirer har jeg købt gennem dem her.
    (link fjernet)

• #6   2. nov 2012 Hej Kim

Jeg har faktisk været i kontakt med Thomas fra Tekcoach, men han kan desværre ikke hjælpe med TÛV papire på dette fremflyttersæt da producenten er lukket, kan også se dit sæt er et andet, ellers en fin Intruder du har dig der smiley

Thomas fra Tekcoach anbefalede mig at prøve og efterlyse TÛV papirene på tyske chopper sider/forums, men dem har jeg ikke lige så meget erfaring med eller kender så mange af, så ville prøve herinde først.

Men tak for tippet smiley

Mvh.
    JT

Kommentér på:
TÛV papire på fremflyttersæt til Suzuki Intruder

Annonce