TÛV papire på fremflyttersæt til Suzuki Intruder {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har købt mig en Suzuki Intruder VS 750 fra 1990 med et fremflyttersæt på, fra FS-Chopper / Fischer Aufhausen.
Men desværre fulgte TÛV papirene ikke med på sættet, og det virker til firmaet desværre er lukket/stoppet med at lave chopper dele, eller også er de bare meget svær at komme i kontakt med.
Så skulle der være nogle herinde der ligger inde med TÛV papire på deres fremflyttersæt eller kender nogle der gør, vil jeg være yderst taknemmelig, hvis i ville maile mig et kopi af dem.
Skulle der være nogle der har nye kontaktinfo til firmaet, eller ved hvor man kan få fat i dem nu om dage, kan det også godt bruges.
På forhånd tak for hjælpen.
sep 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 15
sep 2012
mar 2009
Følger: 64 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 623
Mvh
Jan
sep 2012
Det ligner meget deres sæt, det kan jeg godt se, har også lige skrevet til dem for at være sikker. Men det er desværre ikke deres sæt, det er fra producenten jeg skriver om oppe i teksten, FS-Chopper / Fischer Aufhausen.
Men tak for forsøget
Mvh
JT
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 290
Nå, men mine TüV papirer har jeg købt gennem dem her.
(link fjernet)
sep 2012
Jeg har faktisk været i kontakt med Thomas fra Tekcoach, men han kan desværre ikke hjælpe med TÛV papire på dette fremflyttersæt da producenten er lukket, kan også se dit sæt er et andet, ellers en fin Intruder du har dig der
Thomas fra Tekcoach anbefalede mig at prøve og efterlyse TÛV papirene på tyske chopper sider/forums, men dem har jeg ikke lige så meget erfaring med eller kender så mange af, så ville prøve herinde først.
Men tak for tippet
Mvh.
JT
TÛV papire på fremflyttersæt til Suzuki Intruder