1.374 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Motorcykelgalleri Motorcykelgalleri

Hej,
Er det bare mig eller er denne hjemmeside bare blevet utrolig dårlig?
Jeg syntes den er blevet ret uoverskuelig, og gider snart ikke bruge mere tid her inde. det er jo ikke mere end 2-3 mdr. siden at de lavede et stort indgreb og gjorde den total uoverskuelig. (efter min mening)

Ud over dette, bliver jeg lidt irriteret over at de dating sider har så meget plads som de har. Kan man dog ikke sætte en større bruger pris på, og så skippe de åndsvage reklamer. hvis jeg skulle finde mig en kæreste, ville det NOK ikke være her jeg ville starte med at søge smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykelgalleri
  • #1   2. nov 2012 Jeg synes derimod at siden er blevet mere overskuelig, altså enklere og moderne i designet. Før virkede det meget rodet for nye brugere.

• #2   2. nov 2012 lidt sjovt der bliver set så forskelligt på det. mig og flere af mine mc venner har samme opfattelse af siden. den er blevet rodet, og ikke et strøg af moderne. men selvfølgelig individuelt hvordan man ser på det smiley

• #3   2. nov 2012 Synes også siden er mere rodet. Og fatter ikke lige at udvalgte skal fylde så meget og hvad ideen er med det

• #4   2. nov 2012 Så er det ikke kun os der syntes den er blevet noget skod smiley syntes den er blevet utrolig ringet og uoverskuelig. og syntes bestemt ikke man skal lade de dating sider plus div rekleme spot fylde så meget som de gør. det er useriøst og føles kun som en stor pengemaskine...

• #5   2. nov 2012 Jeg kan nu godt lide det nye design. Genrer ikke mig, og kan sagtens finde rundt. Det er jo ligsom facebook, sevlom gammelt er godt, bliver det stadig opdateret, og det må man leve med smiley

• #6   2. nov 2012 Ja meget må man leve med, men HVORFOR??? det er da blevet utrolig rodet. for 2 mdr siden var den meget mere overskuelig, og proff. sat op..

• #7   2. nov 2012 Jeg synes den er super overskuelig. Kan slet ikke forstå hvorfor så mange klager over det.

• #8   2. nov 2012 Det første man ser er "udvalgt indhold" .. den ide/ det 1. håndsindtryk syntes jeg passer meget fint til navnet på hjemmesiden. Jeg er generelt positiv, og er meget glad for galleriet. Jeg kender ikke bedre alternativ.

• #9   2. nov 2012 Jeg har faktisk allerede glemt det gamle layout - jeg vil da foreslå, at man interesserer sig mere for indhold end form, og faktisk synes jeg at indholdet går noget ned ad bakke......

Indholdet, det er de indlæg vi brugere skriver!

• Stich
    Stich Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 10 Følgere: 8 Svar: 26
    #10   2. nov 2012 Total skod som den er nu!!!!!!!!!!!!!!!

• #11   2. nov 2012 ahhh knud, du kan vel godt huske det gamle layout smiley det er jo kun få mdr gammelt. og de har allerede rettet det 2 gange efterfølgende, så der må jo være noget om det smiley og de har osse lige skrevet en mail rundt til folk at de har ændret deres hjemmeside da der er flere der ikke har været tilfredse smiley jeg syntes det er gået ned af bakke kvalitetsmæssigt. og samtidig GIDER jeg ikke se på singler og lign. på et motorcykelforum. det er bare min mening smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.717
    #14   2. nov 2012 Jeg brækker mig over det gamle layout - det har vi stadig på vores admin modul endnu.

Udvalgt indhold kunne godt fylde lidt mindre og blive udskiftet lidt oftere - men udover det har jeg meget svært ved at se problemet i siden.

Hvad er det specifikt folk er utilfredse med?

Inden i begynder at skrige "UOVERSKUELIGT!!!!!!" - så kom venligst videre i livet og foreslå ændringer til de ting / funktionaliteter i ikke bryder jer om, eller vil have lavet anderledes.

Motorcykelister er vanedyr, så når man rykker lidt rundt på forsiden og tingene ligger andre steder, vil folk være ret kvikke til at være utilfredse - FULDSTÆNDIGT opåagtet at de har minimum de samme funktioner, muligheder og funktioner, med tilføjelse af en masse nye.

Giv det i stedet lige 10 minutter, og tænk over hvad man kan gøre for at forbedre det - og forfat så en mail til support@bazoom.dk med jeres forslag. (Der stod ikke "brok" men "FORSLAG" smiley )
    Det er JER der bliver lyttet til hvis i skriver mails - IKKE når i tuder som forkælede teenagere på forummet. Det bliver ikke set af dem der er med til at designe siden.

• #15   2. nov 2012 Hvis man har lyst til at skrive det i et forum er der vel ikke noget i vejen med dette. måske folk bare ville vende det her inde før man ville vende sin mail til jer. det kunne jo godt være det kun var mig der har den mening, så ville jeg jo ikke skrive en lang mail til jer..
    Og hvorfor retter i en side der fungere perfekt i forvejen?? tja jeg forstår det bare ikke. eller rettere vi forstår det ikke. samtidig kan jeg ikke forstå alt det reklame fis der skal fylde 30 % af hjemmesiden. der stryger singler ind over min skærm kostant, selv om i ved at alle der er her inde har en kæreste (cyklen) smiley

• Sajmon ™

#16   2. nov 2012 Den bliver rettet til fordi flertallet siger de vil have det anderledes. smiley

Hvorfor er det så svært at forstå?

• #17   2. nov 2012 er aktiviteten på mcg faldende ??? det tror jeg den er .Har man målinger på det ??
    jeg var /er også træt af siden blev ændret, men ja,man glemmer hvordan den gamle side var , og lever med den nye .Siden mcg blev ændret troede jeg man havde ændret måden at blive optaget på,jeg har ikke stemt en mc ud eller ind siden omlægningen, simpelthen fordi jeg ikke vidste man stadig kunne stemme .

• #18   2. nov 2012 Efter sidste opdatering, er det squ blevet godt!
    Ellers bør folk komme med forslag til forbedringer, fremfor at tude smiley

• #19   2. nov 2012 Martin S:

OK lidt kan jeg huske af det gamle Layout - det var blåt og lige så oldtime som mig.

• #20   2. nov 2012 hahaha Knud.......og MIG...sa hunden smiley

• #21   2. nov 2012 15 minutter siden
    Michael - ind-/udstemme har jo ikke byttet plads fra det gamle design? Det er det første på siden, øverst til venstre. Det er der jeg automatisk ser først på en hjemmeside. Det er vist bare en halvdårlig undskyldning.
    Slet indlæg

• #22   3. nov 2012 halvdårlig undskyldning ??? for hvad da ??

• #23   3. nov 2012 ahhh, nu har jeg fundet `fejlen´ det er fordi jeg aldrig trykker på forsiden for at opdatere, jeg trykker på forum knappen, som jeg altid har gjort, og så kommer afventende optagelser ikke frem på det nye design....

• #24   3. nov 2012 Virker som om man bare skal holde sin kæft og respektere at der er kommet nyt indlæg. helt ærlig........ grunden til at jeg prøver at starte en debat her inde er da ikke for at hælde det ene eller andet ud af mine ører. men rettere for at høre andres mening omkring det nye. hvis der så var lidt hold i det jeg skrev ville jeg da rette en mail mod administratoren af denne side.i dette indlæg har jeg indtil videre set 4 ud af dem der har kommenteret mit indlæg som er utilfreds. så der må jo være noget om det. samtidig har jeg jo snakket med flere af mine mc venner, som har samme holdning som mig, så noget er der måske galt, eller????
    I vil gerne have noget konkret, det er rigtig svært at give, ikke fordi jeg ikke kan finde det, men det er mere generelt at den er blevet utrolig uoveskuelig. efter min menig skal en hjemmeside være bygget op efter princippet "plug and play" "keep it simple" det kan man da seriøst ikke mene den er blevet??? nå, jeg skal da nok stoppe hvis folk ikke kan li lugten i bageriet, eller hvad udtryk der nu er blevet brugt smiley

• #25   3. nov 2012 Martin S: installer et af de mange programmer der fjerner reklamerne på hjemmesider, så du ikke kan se dem og BOM, et af problemerne er løst smiley

• #26   3. nov 2012 Tak Christian smiley men sådan et program har jeg aldrig hørt om smiley hvilket kunne det være da??

• #27   3. nov 2012 Hmm, det er efterhånden meget længe siden at jeg har været forbi denne side, men så fik jeg en mail fra siden og blev lige lidt nysgerrig. Hold da helt op hvor er der sket meget siden sidst.
    Og nu hader jeg generelt forandringer som jeg ikke selv er herre over og det gør jeg også i dette tilfælde.
    Det første der stikker mig i øjnene er datingreklamerne.
    Meeen måske vil jeg give den chance og se om der stadig kører nogle gode debatter, det er jo trods alt det det handler om.

• #28   3. nov 2012 Martin S og Lars (Højfyn) R:

En af menneskets allerstørste forskrækkelser er skrækken for forandring. Ligegyldigt om det er til det bedre eller værre, så er vi flokdyr og trives bedst hvis tingene er som de altid har været.

Men vi skal huske, at dette site er en forretning, og er der en ting e-marketing folkene har opdaget, så er det at har en hjemmeside ikke en dnamik, der tillader konstant ændring, så dør den.

Hvis vi vil sidde på ryggen af en e-forretning og benytte den, så må vi jo acceptere, at det sker noget. Jeg personligt har ikke gjort noget ved de forskellige reklamer - man kan jo bare ignorere dem.

• Sajmon ™

#29   3. nov 2012 Jeg har for længst fjernet alle reklamerne, så siden er ikke rodet her.

martin s - Jeg har på intet tidspunkt sagt at du bare skal finde dig i det, men det du kalder "uoverskueligt" viser sig ofte bare at være en ny placering af nøjagtigt de samme ting som man altid har haft.
    Det svarer lidt til at man flytter rundt på bremse / koblingsgrebet og pludselig har gearpedalen på højre side ligesom lyskontakter bytter plads med startknappen, forlygten pludselig er en meter i diameter osv.

I stedet for at du så skriger "UOVERSKUELIGT!!!!!!!!!!! NÅ!!!!!" så prøv lige at vænne dig til det, og se om ikke du overlever, trods alt.

Ordene "flere brugere har ytret ønske om at...." burde fortælle dig at du og dine MC venner også har mulighed for at blive hørt, men at i er PINEDØD NØDT TIL at fortælle hvad i vil have lavet anderledes. Det har brugere gjort før jer - derfor ser det ud som det gør lige nu.
    Du siger den er uoverskuelig - men i forhold til hvad?
    Kan du f.eks give eksempler på sider som har de samme muligheder, men som er nemmere at finde rundt på?
    Hvad gør dem i så fald nemmere at finde rundt på?
    Hvis vi bruger mit eksempel med MC'en, hvordan vil du så mene at greb / kontakter osv skal sidde - og hvorfor?

Det er blevet super populært at brokke sig så snart man har muligheden, men når det ikke er konstruktivt, kan man ikke BRUGE det til noget fremadrettet, og det bliver derfor bare ignoreret.
    Ja i er utilfredse - men hvis ikke i siger hvad i er utilfredse med, hvordan skal man så nogensinde kunne lave ændringer i bliver tilfredse med?

Knud - smiley

• #30   3. nov 2012 Jeg tog lige et kig på den gamle side, da jeg lidt havde glemt hvordan den så ud. Den var faktisk rodet og uoverskuelig, at man på forsiden skulle zoome 67% ud, for at få det hele med på det screenshot, som jeg her har vedhæftet.

profilbillede
  • #31   3. nov 2012 Men men men, den nye side er faktisk ikke mere overskuelig, selvom jeg selv synes det virker sådan. Her er det den nuværende side.

Et forslag til en løsning kunne være, at man fik fjernet en masse af alt det indhold der er på forsiden og dermed gøre den mere overskuelig, og så få lavet en rigtig god menu i stedet for.

profilbillede
  • #32   3. nov 2012 åh....det var jo sådan den så ud.

For mig at se er forskellen den samme, men farven har muligvis en lidt anden lyd....

• #33   3. nov 2012 mener bare at den "udvalgte " burde skifte ca hver 10 minut... så er det fint nok smiley

• #34   3. nov 2012 Jeg synes det er fedt, de ikke viser alle mærkerne på mc'er mere på den mest centrale plads. Det var bare spildplads. Nu ser man da på mc'er i stedet, og forum er trukket længere op så man ikke skal scrolle ned. Det var der også mange der klagede over i det gamle.

• #35   3. nov 2012 Jeg syntes umiddelbart at der efter det nye galleri er blevet mindre aktivitet i forum. Er jeg den eneste der har tænkt den tanke?

• #36   3. nov 2012 Der var faktisk også en vis udskiftning i debattørerne på ca. det tidspunkt. Jeg er selv på et par andre sites, og jeg må indrømme, at dette forum er det af dem jeg deltager i, der er mest ARTO-agtigt - ikke ligefrem nogen kompliment.

• #37   3. nov 2012 Jeg syntes nu ellers forummet fungere fint nok men der virker bare ikke til at være så meget aktivitet efter skiftet.

Kommentér på:
Motorcykelgalleri

Annonce