Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slip-on fra biltema
  • #1   4. nov 2012 den er ikke godkendt til at køre med på vejen, og kan derfor ikke synes med den på

• #2   4. nov 2012 50mm diameter er vist lige i overkanten til en gs500?

• #3   4. nov 2012 Tror det er den der sidder på min bane cykel... Der er godt med lyd i den:) om den passer på en gs'er ved jeg ikke

• #4   4. nov 2012 Regner med at ligge standart udstødningen på loftet og montere slip-on potten på et andet forrør. Så har jeg det standart udstødningen hvis den skal til syn hvad enden det er ufrivilligt eller for omregistrering.

Standart er røret 45mm så der skal tilpasses lidt.

• #5   4. nov 2012 Kan ikke lige se hvor der står den ikke er godkendt til vej? Der står endda perfekt til street!!

• #6   4. nov 2012 den skal være E mærket

• #8   4. nov 2012 hvis den er E mærket og du ikke piller db kilkleren ud ,larmer den ikke for meget .

• #9   4. nov 2012 den skal være e mærket mm bla bla bla bla
    til den pris er det da bare at prøve det eller køb en bedre brugt og få den bygget på. en potter er jo ikke just atomfysig, det eneste jeg ville være nervæs for til den pris er at den ikke begynder at rasle fra hinanden men så er det jo bare at få den lavet igen

• #10   4. nov 2012 men jeg er nu fuldstændig ligeglad med om den larmer eller er E mærket
    jeg ville såmænd bare gøre opmærksom på problemet ved at den ikke er , så kan anders jo selv bestemme hvad han vælger at gøre .

• #12   4. nov 2012 Den ser bedre ud og lyder bedre det er formålet med at skifte så E-mærket eller ej betyder ikke det store. Men stadig rart at vide Michael.

Vil det betyde noget for motor effekten eller andre ting? Skal den indstilles bagefter?

• #13   4. nov 2012 Har lige fået synet min gsxr med en e mærket lazer uden dB killer.

Synsmanden var kun interesseret i E mærket. Og berettede at det var et helvede at afvise korrekt mærkede slip on's .

• #14   4. nov 2012 Skal lige siges, der ikke er db killer i, var bange for at den larmer for meget til banen, men har ikke hørt noget for den endnu

• #15   4. nov 2012 Lars C: Mener du at den vil larme for meget til gaden?

Min gs500 motor larmer måske heller ikke så meget som din zx6rr smiley

• #16   4. nov 2012 Tror ikke den vil larme for meget..... Min første mc var en gs500 med åben brian potte, den var ikke så slem... Du skal bare vide der ikke er db killer med til den.... Hvis du syntes potten er fed, og kan få den til at passe så go for it...

• #17   4. nov 2012 Super tak for svar.

• #18   4. nov 2012 Man kan købe nogen reduktions bøsninger ved MC-Nøglen mener jeg.

• #19   5. nov 2012 Det ser desværre ikke ud til at bøsninger fra mc nøglen kan hjælpe mig.

Er der nogle der ved hvor jeg kan købe et mellemrør med 45mm og ca 52mm hvor potten skal monteres?

profilbillede
  • #20   7. nov 2012 Ingen der ved hvor det er muligt at købe et mellemrør til en gs500 eller har et liggende. Det skal passe på forrøret som er 45mm og 52mm hvor potten skal monteres?
    Har søgt på mcg forum uden held og googlet....

• #21   7. nov 2012 Den lokale smed med rustfri rør laver det. Smid lidt til kaffekassen og man plejer at komme langt

• #22   7. nov 2012 Du kan få nogle samlebøsninger i biltema

• #23   7. nov 2012 Er det ikke blot en bøsning som er ø52 udv og ø45 i en længde på 50-60mm som du mangler ? ( opslidset selvfølgelig ;-))

• #24   8. nov 2012 Har godt set et par samlebøsninger, men vil gerne have en blank og rustfast. Så synes et mellem rør ville være pænt så samlingen bliver under motorcyklen.
    Kan godt se at den på billedet er en potte med fast mellemrør, men der må kunne findes et sted at købe sådan en som mellemrør.

profilbillede
  • #25   8. nov 2012 Hej Anders
    Normalt er en mc konstrueret og justeret ind i såvel indsugning og udstødning. Ændres der i modtrykket fra potten vil du formentlig skulle gennem en omjustering i benzintilførslen. Spørgsmålet om hvor meget er umuligt at udtale sig om. Hvis du er villig til at gå hele vejen, kan du jo bare tage chancen smiley Køb potten. Monter den. start mc´en og se om tingene spiller sammen. Hvis den fx har fået problemer med at tage gassen skal den formentlig have en federe blanding. HUSK at tjekke tændrørene. I første omgang efter måske 15-20 minutters alm. kørsel uden for ekstrem belastning. Ser tændrørene ud som de plejer kan du jo tager en længere tur, hvor du knallder til den. Bliver tændrørene over i de hvide nuancer skal du passe på, da det så tyder på for tynd blanding med bl.a. langt højere forbrændingstemperaturer til følge og hvad deraf følger.

• #26   8. nov 2012 Tak, for det gode svar snehvide! Jeg vil få det købt og monteret.
    Tror det er sådan noget jeg vil gå og lave hen over vinteren sammen med andre små ting. Så prøve kørsel for at se om indstillingen er god bliver nok lidt et problem med glatte veje og uden forsikring. Så det kan måske først blive til foråret. smiley

Kommentér på:
Slip-on fra biltema

Annonce