{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er forskellen på en offroad og en motard ?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #1   6. nov 2012 Kan du linke til indlægget?

Oprindeligt opstod motard stilen ved at folk smed gadehjul på deres crossmaskine, så det der definerer en motard, er vel mere eller mindre hvor hardcore den er.

• #2   6. nov 2012 Gearingen er vel også anderledes ?
    Jeg har da altid lært du river en crosser fra hinanden for et godt ord, hvis du bruger den på gaden som den står (:
    Men har faktisk tit tænkt over det samme (:

• #3   6. nov 2012 Supermotard / supermoto er en sportsgren, som startede i 70'erne i Frankrig fordi folk som kørte rosdracing og folk som kørte offroad-mc ville finde ud af hvem var bedst.
    Derfor lavede man en klasse med offroad-mc'er men med 17" vejhjul og strammere affjedring, som så skulle køre 70% atsfalt og 30% jord/grus.

Siden er det blevet populært, og derfor laver flere mærker nu morard-modeller. Sltså en offroad-lignende mc med lang affjedring, men med mere vej/bane-mindet affjedring, 17" hjul og vejdæk.

Hvordan man ellers definerer en motard, ved jeg ikke smiley

• #4   6. nov 2012 Det startede nu godt nok i usa som noget tv show og fortsatte derfra.
    Da tv stationen lukkede for penge kassen, lukkede sporten også lidt ned, men fortsatte i Frankrig og er groet stor derfra.
    For film tjek: http://www.youtube.com/watch?v=H_bXWe7_RUI

Men for at komme tilbage til spørgsmålet:
    Se evt. min sxv. Sådan definerer man en supermotard smiley

• #5   6. nov 2012 Det er muligt. Men det var lige sådan jeg huskede "historien" smiley

• #6   6. nov 2012 Det var mig der "satte på plads"
    Sur og gammel som altid ',O)

Nogle kalder en gammel offroader med gadedæk en motard, andre mener at det er med glatte dæk og 60 hk til 100 kg maskine til banebro, og en masse derimellem...

Er det ikke ligemeget hvad vi mener er en motard, men derimod vigtigt hvad du vil have.
    Derfor jeg pressede dig lidt på maven....
    En KLX (med al respekt) har vist 17 hk og 21" for og 18" baghjul og semidæk og er alt andet end en wheeliemaskine med overskud til leg. Dermed ikke sagt at det ikke er en fed maskine. Men det er vel en bymaskine med offroadlook.

Med 30k på lommen er det jo nemt... Se på dba etc.og se hvad du kan få i stilen for pengene.. Den der får tissetøjet til at klø er den du skal have.

;O)

• Sajmon ™

#7   6. nov 2012 Jo mere hardcore den er, jo mere motard kan den kalde sig... smiley

Linse Kessler er f.eks ikke særligt hardcore, så hun er slet ikke motard - snarere retard. En SXV550 er f.eks rimeligt hardcore, så den kvalificerer som motard - og den er hverken retard eller har for store klamme plastikpatter.

Min KTM på knutten var kun semi motard, da den manglede lidt affjedring og effekt for at være rigtigt hardcore at køre på.

Men spas - DET er det fanme. smiley

http://www.youtube.com/watch?v=pxhgWkg7mEY

• #8   6. nov 2012 Mmhhh Linse Kessler.. jeg ku ellers godt! eller hendes datter!

• Sajmon ™

#9   6. nov 2012 Fy for satan....

• #10   6. nov 2012 Holmeren er 2 timer i strafboxen for den slags uhumskheder på offentligt forum...

• #11   6. nov 2012 HOLD NU!!!!!
    Bare for at sige man har været der.
    Og Datteren, bare for at pisse Mikkel af......

• #12   6. nov 2012 Første gang bagdækket skrider rundt i et sving er man ved at skide i bukserne og tror man skal dø!
    Så snart der er grip igen, så vil man prøve igen.
    Fuld skrald på forbremsen, også presser man maskinen ned!
    JA TAK! og der ligger lakridser fra baghjulet!

• #13   6. nov 2012 Og moren, bare for at være syg i hovedet !!!

Kommentér på:
hvad er forskellen på en offroad og en motard ?

Annonce