{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Red Ring djursland
  • #1   7. nov 2012 Yeps det gjorde jeg i går smiley

Er bare bange for det tit er en kamp som ofte er svær at gøre meget ved

• #2   7. nov 2012 Hvor står der noget om det, ud over der?

• #3   7. nov 2012 Er det ikke lidt underligt at man kan gå ind og skrive under på noget, som en ukendt bruger har oprettet uden yderligere forklaring?
    Jeg vil meget gerne skrive under, men gerne lige vide hvad det handler om først. Hvor er det, det fremgår at banen skal lukkes og hvorfor?

VH Bjarke

• #4   7. nov 2012 Underskrift indsamlingen er oprettet den 08/03/2012 af hvem???? jeg arbejder for TRADIUM og har ikke hørt den skal lukke. smiley

• Dan C
    Dan C Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #5   8. nov 2012 Hej Alle.

Jeg har undersøgt sagen nærmere, og har fået svar fra Morten Hundahl der er afdelingschef ved Syddjurs kommune. Der foreligger IKKE nogen verserende klagesager vedrørende Ring Djursland . Rent faktisk er antallet af klager faldet markant de sidste par år. Dog er banen underlagt en miljøgodkendelse der skal revideres, så der kommer nye skærpede støjkrav. Den sag er dog nedprioriteret, da vedkommende der er ekspert i støjforhold er på barsel.

Mvh Dan

• #6   8. nov 2012 Godt at der lige kommer nogen med mere insider viden på banen smiley

• #7   8. nov 2012 Tak Dan, det var godt at få det afklaret.. jeg forsøgte selv at finde noget info omkring det men kunne ikke finde noget.. jeg var lidt for hurtig til at gå i panik der smiley

Kommentér på:
Red Ring djursland

Annonce