{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

hyosung vs yamaha {{forumTopicSubject}}

hey mc´er jeg sidder og kigge lidt på begynder mc er;)

men hvordan er en hyosung 250r at køre på, sårn i forhold til en yamaha xt250r og en kawasaki 250r?

med hensyn til køre glæde, motor kraft og holdbarhed?

ja ved godt den er en "kina" men det er også kun små 2 år;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hyosung vs yamaha
  • #1   13. nov 2012 Jeg ville personlig kigge på en honda cbr 250 ra.. Det får du noget for pengene

• Mike L
    Mike L Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 58
    #2   13. nov 2012 Der er mere motorcykelfølelse i Hyoen end Kawasakien.
    Yamahaen skal jeg ikke kunne udtale mig om.

• #3   13. nov 2012 Hyo er mere sporty. smiley ..Hyo'en er jo ræs og Yamaha'en er en offroader. :o) ..Så yamaha kan derfor nok tåle flere tæsk da der er en offroader.

• #4   13. nov 2012 Nu er det nat og dag du prøver at sammenligne, hvad er du til?

• #5   13. nov 2012 Hvis man tror det er en kineser skal man nok lige tage og prøve en.
    Uanset hvad så tag ud og prøv dem. Først d ved du hvad du er til

• #7   13. nov 2012 Hvis du vælger hyosungen så støtter du jo også din lokale mekaniker. man får hvad man betaler for!!

• #8   13. nov 2012 Som Thomas skriver, man får hvad man betaler for! Korea eller kina, det er noget skrammel.

• #9   13. nov 2012 Tá kawa'en. smiley

• Mike L
    Mike L Tilmeldt:
    sep 2006

#10   14. nov 2012 Jeg bliver nødt til at spørge.
    Det er det uundgåelige. Hvor mange af jer kloge hoveder har rent faktisk kørt/ejet en Hyosung?

• #11   14. nov 2012 har prøvet deres "sv" kopi ... 2006 - 2008 - syntes den virker noget ledeløs , tung - styret sidder bare for højt , sædet for lavt og cyklen føltes tung trods det kun er 650cc.

holdbarheden ... hmmm har ikke hørt om èn der ikke fejlede noget endnu

• #12   14. nov 2012 Mike L: har aldrig ejet en, har kun brugt andres erfarringer, og det er rigeligt.

• #13   14. nov 2012 Du har da ikke brugt min?

• #14   14. nov 2012 Eller Mike's? smiley

• #15   15. nov 2012 Alexander, nu kan jeg ik lade være... Din erfaring??? Tror da der er mange der har set dit videoklip og konstateret at en hyosung IKKE kan dreje:-) undskyld, men kunne bare ik la vær'

• #16   15. nov 2012 @Mike.

Jeg er nød til at spørge.

Hvor mange Hyo lovers smiley har rent faktisk ejet japanske maskiner i tilsvarende årgang ?

Hvis man sammenligner med en Suzuki ts185,Yam 400 seca og en Kawa z650, så er det klart at en Hyo 650 er som at komme i himlen smiley

Min opfattelse er bare at det er meget få der er vilde med en Hyo, som kommer fra en cbr600rr,SV650 eller en R6...

Og derfor er det faktisk Hyo ejerne som er inkompetente, i sammenligningen med dyrer cykler.

Men at i deler jeres gode oplevelser er bare super.

Andre har et laaaaangt forum register over brok og fejl ved maskinen, og skamroser alligevel smiley

Jeg kender ikke nogen som er gået fra en hyo 250 til en hyo 650, gør i ? smiley

• #18   15. nov 2012 JEG KØRER BEGGE!

på et år har jeg lavet koblingsskift (plader), skiftet rear master cylender, udskiftet et par kabler, købt nyt sidespejl (som vist nok gik i stykker da den ramte skurenden da man gik med den, (har jeg selv oplevet på min ninja 250 et par gange, der sker der intet ved). Hyo 250 er sq det rene støbejern der knækker her og der, mener også alex knækkede en fodpedal i sit "styrt" i blade.. jeg er ikke en fan, en der vil købe en hyo 250? smiley

Ninja'en derimod, 0 reperationer. den kører som en drøm, har du råd til en fremfor hyoen, ville jeg klart vælge sådan en.

Oh ja og det nye ved hyo'en er at dens instrumentbræt nogle gange går ud, så skal man lige slukke den og tænde den igen... min ninja er en 2008... hyo'en er en 2010...

Det fede ved hyo'en er dog at jeg har lært et ton af mekanisk arbejde, så intet er så skidt det ikke er godt for noget vel.

• Mike L
    Mike L Tilmeldt:
    sep 2006

#19   15. nov 2012 Brian:
    Er udlært mc mekaniker på andet år.
    Har haft min Hyo. de sidste to år og været aldeles glad for den.
    Den eneste grund til at jeg skal af med min nu, er jeg savner kræfter.

• #21   15. nov 2012 konflikter konflikter..

Ja jeg ejer ikke min hyo mere, men synes stadig det var/er en god cykel!
    - og man kan da sige at dem der kritiserer hyo uden nærmere kendskab sammenligner jo som i bilverden ville svare til at sammenligne en mercedes med en Citroen.

og ja, jeg knækkede en fodhviler, men du kommer jo med en fordom om at det var blade.. Der var både jord, blade OG et par store sten. ..

Hyo er dårlig på nogle punkter, stålstel, støbejerns fodhvilere.. i mit tilfælde en 09 årgang hvor blinklysrelæet gik efter et par år. ..skete ved flere cykler har jeg set.

Men ja, ud og prøv fordi det er forskelligt fra person til person.

Og ja, jeg ville heller ikke vælge i hyo igen.. Fordi jeg ikke kan li V2'er! jeg ville heller ikke eje en sv'er eller Honda VTR.. m.fl.

• #22   15. nov 2012 jaja alex, der var sikkert også et par skovsnegle og en rød fluesvamp ved hasseltræet ;)... Men efter hvad jeg har læst har jeg nok været uheldig på den hyo, en mc er vel aldrig ens tros model siger det.... Kan også være tidligere ejere virkelige har spanket den med kold start, i fuld omdrejninger... ikke kunne bruge kobling osv. who knows.. Men det har desværre skræmt mig væk fra mærket. Er dog ikke en hater, bare heller ikke lover.

• #23   15. nov 2012 Vi har alle vores holdninger. smiley

Kommentér på:
hyosung vs yamaha

Annonce