2.627 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
28. dec 2007 Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Har lige fået toldsynet min mc {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået toldsynet min mc, hvad så nu ! Kommer der noget fra skat ang afgift eller skal jeg selv kontakte dem.
Eller skal jeg bare vente på de gør noget
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.442
Der sker ikke en disse.
Du skal søge om afgiften herefter og benytte de papirer du fik ved synet.
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.497
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 89
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.442
Slut.. Det var åbenbart for godt så nu er alt på skrift og medfølgende ventetid.
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 9 Emner: 115 Svar: 680
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
Folk har det med at læse hvad de vil, og ikke hvad der står (:
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
For dig er det måske let, men for en person der ikke har prøvet det før kan det altså godt være svært.. så hvad med du enten svarer på mandens spørgsmål, eller smutter ud af tråden igen, for du holder dig ikke rigtig til emnet (:
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 23 Svar: 1.416
Log in på SKAT
Klik på motorregister
Klik på registreringsafgift
Klik på anmod om værdifastsættelse
Under årsag vælg import
Klik på vælg årsag
Klik i stelnummer og tast dit stelnummer - klik på søg
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 23 Svar: 1.416
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
det var lige det der med at ( logge ind ) det var det jeg ikke havde fået lavet ..
Så nu tror jeg at jeg vil af sted med min Ural i morgen hvis vejret er til det men den er dog uden Afgift da den er fra 1951
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 296
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 23 Svar: 1.416
Det er sgu en sej Ural, skal den toldsynes så ?? Så vidt jeg har læst, så er der ikke afgift på, hvis den er orginal og over 35 år. Så det ser jo godt ud for dig
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Og i Marts skal jeg også have Fjr´en til syn men den er der betalt afgift af så det er nemt
Har lige fået toldsynet min mc