{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.915 visninger | Oprettet:

Umoralsk pis reklame {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig der er gammeldags eller er der andre der er ved at få kaffen galt i halsen når man under de evindelige reklame indslag i radioen hører en kælen kvinde der opfordre til at gøre livet levende "hav en affære"
eller sagt på dansk knald uden om. Jeg er sku ligeglad med hvad folk laver men at opfordre til det på den måde, syntes jeg sku er umoralsk.
Køb en mc i stedet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Umoralsk pis reklame
  • #1   21. nov 2012 Tænker squ det samme... Så er jeg nok også gammeldags...
    Vil folk knalde udenom, gør de det nok alligevel...

I øvrigt er det nemmere at knalde ved siden af hvis man har en skæv gøb smiley

• #2   21. nov 2012 Tror bestemt ikke, det er dig, der er gammeldags.

Men sådan er tiderne nok desværre smiley Men på den anden side, så vil folk der er utro, nok være det, uanset om de hører en reklame eller ej?

Men vil lade det være op til folk selv, hvad de ønsker at gøre.

• #3   21. nov 2012 jeg synes den er så usympatisk og tænkte det samme i dag da jeg hørte den for 20 gang på 2 dage. men det må jo give kunder siden de gør det.

• #4   21. nov 2012 Ja det er da lige til at brække sig af.. hvad fanden ligner det at opfordre til utroskab!!!

• #5   21. nov 2012 Der er ingen reklamer på P3 smiley

• #6   21. nov 2012 Totlat umoralsk,men os der har moralen i orden hopper sq ikke på sådan en gang pis!

• #9   21. nov 2012 til grin .. hvem betaler for sådan en reklame ?
    læge foreningen , advokater , apotekerne og pille fabrikanterne eller kondomproducenterne?

• #10   21. nov 2012 Mord og tyveri sker også (attermann skanderborg ) selvom der ingen er der reklamere i radioen for det.
    Utroskab kan have voldsomme konsekvenser, derfor syntes jeg det er at gå over stregen at reklamere for det flere gange om dagen i landsdækkende radio.

• #11   21. nov 2012 det næste bliver vel en reklame hvor vi skal køre hurtigere på landevejene så politiet kan få mere arbejde ?

• #14   22. nov 2012 100% enig

• #15   22. nov 2012 Ved det ikke... Har opgivet at have tv og radio.. For godt et år tilbage..
    Blev så træt af mine serier af de samme og samme hjernedøde reklamer blev afbrudt i ny og næ af relevante ting.. Men syntes hurtigt at ophøre igen..

Så nyhederne kan streams på net tv. Og det samme kan alt andet der er relevant via nettet... (Slipper dog ikke for mine fine DR-licens da jeg jo har internet)

Jeg har ikke hørt den omtalte reklame.. Men finder det da ikke overraskende..
    Hvis man sætter det op til det lort man 24/7 får smasket i hoved på tv..

Kan du ikke lide det.. Så skift dog kanal...

http://www.youtube.com/watch?v=HUyUV8_bbhg

• #17   22. nov 2012 Det er vel ikke noget med at blive stødt?
    Det handler vel om at det i bund og grund er pisse umoralsk?

Det er måske trukket hårdt op, men ville det være genialt at lave en reklame for et sted/firma med dyresex??
    Det er jo heller ikke ulovligt,og folk gør det, men syntes da det er etisk og umoralsk forkasteligt!

Men måske du har ret... Bliver nok lidt stødt.. Det handler om menneskelige værdier...

At folk boller udenom er deres sag, men at opfordre til det, tjae... I mange lande er det ulovligt..

Men okay, fuck det.. smiley

• #19   22. nov 2012 Kan kun slutte mig til at det ikke er iorden.Rigtigt umoralsk handliger fra dette firma som reklamerer for at have en affare. Personligt er jeg meget lige glad hvad andre mennsker laver, de kan have al den affare de vill, men at opfordre til at man skal, næ du nu er den sku langt ude. Og ja, jeg bliver stødt af bare pokker fordi det ikke er korrekt at lave sådane opfordringer, siger bare lidt om hvor hvores samfund går emod, skammligt smiley

Don T,

Må godt vøre mennsker boller udenom i stor stil, men det siger vel mer om de mennsker, gør det ikke?
    Kan godt være det er mange forskellige orsager til hvorfor mennsker boller uden om, men det retfærdigør jo ikke deres handlinger at såre andre mennsker, næ du Don T, mennsker er nogen svage satans som ikke har rygrad nok til at gå hjem og fortælle at evt et forhold ikke fungerer, næ ud og bolle alle andre lade sin kone/mand blive hjemme i anden tro. Bleh men som sagt kun min egen holdning til sagerne, som sagt balnder mig ikke i andre mennskers live.

Lige min femøre på mynten!

• #20   22. nov 2012 Er det ikke ulovligt/forbudt at have en affære når man er gift i Dk ???

• #21   22. nov 2012 Mirza : nej ikke forbudt i lovens forstand , men kan blive frygtelig dyrt (skilsmisse) eller give en faens ballade.

• #22   22. nov 2012 Nå, så sæt i gang !! c",)

• #23   22. nov 2012 Mirza : fordi det ikke er forbudt , er det ikke nødvendigvis ønskværdigt .

• #24   22. nov 2012 Meget bedre bare at leve i et åbent forhold.

• #25   22. nov 2012 michael.. hold nu op, alle ved at verden er sort og hvid, og hvis det er forbudt så er det forkert, og hvis det ikke er forbudt så er det ikke forkert..

det gælder blot ikke fartoverskridninger smiley

det gaaas c",)

• #26   22. nov 2012 Jamen lad os da tage den med.... Jeg syntes utroskab skulle være forbudt ved lov.

Jeg mener at følgeskaderne på utroskab kan være / ofte er lige så slemme som hvis jeg stikker en anden mand et par flade. Når det er ulovligt at slås burde utroskab også være ulovligt.

Hver gang man hører om folk der stikker hinanden ned i lejligheder så handler det om utroskab, og hver gang jeg læser; "21 årig kvinde stukket ned af jaloux kæreste" så tænker jeg sgu, tja, det er hvad der sker...!

Er det ok at kæresten stikker hende ned fordi hun er jaloux? Nej.
    Men er der stor chance for at det er konsekvensen? Ja!

Sorry, men jeg har ingen sympati for utro mennesker og hvis de dør som konsekvensen af deres utroskab, so be it. Jeg græder i hvert fald ikke for dem.

• #27   22. nov 2012 Et andet problem med utroskab er at man ikke må "hævne sig", hvilket faktisk er noget mennesker har brug for.

Hvis min kæreste var utro måtte jeg ikke stikke hende en flad, hænge hende ud på nettet, smadre hendes lejlighed eller hvad jeg nu måtte have behov for, som hævn / straf!

Det er menneskeligt at ville have hævn / straf, men desværre så BESKYTTER vores lov mennesker som er utro....de er urørlige!

Konsekvensen er at "offeret" bliver frustreret og så eskalere den eventuelle "straf" offeret har behov for at få i forhold til at komme videre.

• #29   22. nov 2012 Jeg er frisk på at fyre den af.... så skal vi bare også gøre det lovligt at smadre folk der ikke behandler os ordentlig smiley

• Jørn L
    Jørn L Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 74
    #30   22. nov 2012 Så kommer vi nok til at lave et skilt til julefrokosten med ordlyden-
    "Utroskab forbudt"

• #34   22. nov 2012

"målet for det moderne menneske er et sundt legeme med en tom sjæl"

• #35   22. nov 2012 Hold da op moralgalleriet.dk

jøsses

• #36   22. nov 2012 Bestik burde også forbydes, det er jo bestikkets skyld folk bliver overvægtige - uden det ville de ikke spise nær så meget! *ironi*

Om folk vil være utro er op til dem selv, om folk vil tjene penge på andre folks utroskab er op til dem selv. Dem der vil være utro er det nok uanset om de kan date frit på nettet eller ej.
    Man kan ikke lovgive sig ud af dårlig moral.

Men det er jo blot MIN mening.

Mvh.

• #40   22. nov 2012 Don T.

Ligesom det er ens egen skyld hvis ens cykel bliver stjålet fordi man ikke har låst den?

Der er jo stadigvæk en idiot der vælger at udføre handlingen.... kan aldrig været "offerets" skyld. Hvis folk ikke syntes deres forhold / ægteskab fungere så må de jo slå op / skilles... man kan da ikke bare rende rundt og knalde andre fordi forholdet ikke lige fungere som man gerne vil have det.

Af alle dine bemærkninger igennem tiden herinde, er det sgu den mest dumme du er kommet med.

• #41   22. nov 2012 Håber T'et i Don T står for Troll.... Virkelig...!

• #43   22. nov 2012 Det er fair nok at kvinder siger at vi mænd er nogle utro liderlige svin allesammen ! Men hvem er vi det med ?

• #46   22. nov 2012 Hm...jeg tror ikke at opfordringerne gør nogen forskel, men reklamen som sådan er et logisk led i den moralske/etiske dødsspiral som vi er inde i: Nemlig mig, mig selv og så min I-pod først.

Den skulle trådstarter efter min mening hyle noget mere over

• #48   22. nov 2012 Kan godt ske at det bare er mig, men jeg syntes fanme de reklamer er sjove ! smiley Jeg griner hver eneste gang de kommer, og det er faktisk de eneste reklamer der kan få mig til høre efter smiley

• #49   22. nov 2012 Helt enig Don T.

Puritanisme er noget f..... har skabt i vrede

• #51   22. nov 2012 Don T: Folk har stadigvæk valget mellem at slå op og knalde andre eller at være utro.

Hvis man skal følge din logik så er det også en piges egen skyld, hvis hun valgt at gå senere hjem fra en fest end sine venner og derfor blev voldtaget. For hun kunne jo have valgt den sikre løsning og gå hjem sammen med vennerne.

Din logik holder bare ikke lige meget hvordan du vender og drejer den, for lige meget om man har bedømt forkert, taget forkert valg eller lign. så er det stadigvæk den anden person der gør en forkert handling.

Hvis den ene partner i forholdet føler sig forsømt på den ene eller den anden måde så slår man op, det andet pjat med utroskab er simpelthen for tarveligt og kujon agtigt.

Hvis du en dag bliver slået ned i dit eget hjem, bagbundet og tvunget til at se din kone / kæreste blive voldtaget af 4 øst europæere, tja, så er det jo din egen skyld. Du burde have været forudseende og haft et bedre alarm system.

• #52   22. nov 2012 tjene penge på andres tåre/skænderier/børnefamilie der bliver opløst/børn der for det svære... absurd...

Don T.... I hitlers øjne var jøderne nogle svin
    I jødernes øjne var hitler og co. nogle svin.

hvem af dem havde ret?

åndsvag sammenligning tbh. fix det dog, hvis hun ikke tilfredsstiller/man ikke bliver tilfredsstillet, eller slå op... utroskab er gudskelov en vej jeg aldrig vil tage, vil aldrig synke så dybt.

• #53   22. nov 2012 Hold nu op en gang sammenligninger

Voldtægt, massevoldtægt, vold, frihedsberøvelse vs en gut/kvinde der får lidt fremmed fjas.

Jeg håber at alle moralisterne i tråden aldrig nogensinde har tænkt tanken at hende ved baren gad jeg godt duske et par gange, mens i har været i forhold.

Don T har jo ret og det må være det som gør ondt.

• #54   22. nov 2012 Ikke rigtig, hverken at du mener han har ret eller at det skulle gøre ondt nogen som helst steder.

Hans argumenter er bare ikke korrekte. Man kan aldrig været ansvarlig for at et andet menneske svigter på den måde... lige meget hvordan man vende rog drejer den.

Det handler om valg og konsekvenser. Men som det er i dag, så er der ingen konsekvenser for utroskab, med mindre den forurettede vil gøre noget ulovligt!

• #55   22. nov 2012 Kristian

øhhhh du mener vel ikke seriøst at myndighederne skal blande sig i om jeg må være utro hvis har lyst. for så er du en smuuuuuule langt ude og ikke ret voksen

• #56   22. nov 2012 Grau har du kone/kæreste? smiley stakkels hende hvis ja.. smiley

• #57   22. nov 2012 Den eneste grund til at man boller uden om, er at man skal finde en ny partner. Man skal blive ved med at lede, indtil man finder en rigtig god en(perfact match). Det er måske 2% der er så heldige.
    Resten finder bare en der er OK, som kan lave mad og bolle og er sød og lækker osv.
    Det er nok derfor der er så mange der bliver skildt.

Hvis man ikke kan finde sin sjæleven, så lad da være med at træde ind i et fast forhold.

Et skænderi mellem mig og en evt. kæreste ville aldrig finde sted. Det er ikke det der er meningen. Det er spild af tid. Der er så meget andet man kan være frustreret over.

• #58   22. nov 2012 ..og jeg er fuldstændig ligeglad om folk boller udenom eller ej. Bare jeg ikke bliver blandet ind i noget...

• #59   22. nov 2012 Elias

Den må du vist lige uddybe, hvordan DU kan udtale dig om MIT parforhold - tak

Til din oplysning kan jeg fortælle jeg har været gift i 18 år vi har været sammen i 22 og kendt hinanden i omkring 28 år, så hvis hun er stakkels burde hun nok have smuttet for længst.

• #60   22. nov 2012 ja jeg er sq et skarn! smiley Det virker bare lidt som om du ikke gir en skid for troskab. vi er alle forskellige, i know. men har svært ved at forstå, hvis man ikke gir en kop pis for det og man lige "nupper hende oppe i baren" en aften...

• #61   22. nov 2012 Elias

Læs lige igen hvad det er jeg skriver. Det jeg skriver siger intet om mit forhold til troskab.

Jeg skriver lær nu for fanden at tage vare på og ansvar for jeres eget liv, istedet for at lade andre diktere det

• #62   22. nov 2012 okay, der fik jeg straks en anden opfattelse, det er bare mig der skal have ting slået ned med 7 tommer søm "nogle gange". Bildte mig selv ind du havde en affære... Sorry smiley

like a boss +1, meget sandt!

• #63   22. nov 2012 Grauballemanden: Læs gerne hvad jeg skriver, ligesom du gerne vil have at Elias skal læse hvad du skriver.

Jeg siger at ENTEN skal der lov gives omkring det...

ELLER så skal loven om at man ikke må stikke folk et par flade, hvis de ikke opfører sig ordentlig, ophæves...

I gamle dage fik folk en flad hvis de ikke opførte sig ordentlig. I dag opfører folk sig som egoistiske sving og gemmer sig bag loven for beskyttelse.

Det svarer til at en unge fra 3 klasse driller en fra 7 klasse og forventer at går vagten skal hjælpe ungen.... men vi ved jo godt hvordan det ender!

• #64   22. nov 2012 Elias smiley

Kristian

Så du mener at vold kan løse et moralsk problem, ret mig hvis jeg tager fejl i hvad jeg læser.

Hvis det er korrekt så fortæl mig lige hvor grænserne skal defineres for hvornår det er ok at stikke konen et par på skrinet, og om det er ok med et par lussinger, eller man lige kan snige en knytnæve i mellemgulvet med, og anden gang så er det ok med et par nyrehug - når bare det ikke sætter mærker.

Eller mener du at man skal have retten til at anvende vold, for at råde bod på sin egen utilstrækkelighed og afmagt.

• #65   22. nov 2012 Elias

Du har aldrig mødt "Grauballekvinden" - så havde du helt enkelt holdt KÆFT!!!!!

....hvordan tror du godt 1000 år gamle moselig lugter????

Sorry:-) - hils fruen mange gange:-)

mvh

Knud

• #66   22. nov 2012 Jeg mener at hvis en person opfører så grimt sp er et par flade helt ok.
    Mand eller kvinde, begge veje...

I gamle dage var der konsekvens for utroskab. Hvis manden var utro, fik kvinden halvdelen af formuen plus hustru bidrag mange år efter....

Hvis kvinden var utro endte hun ofte på gaden.

Nu om dage så kan folk være utro uden nogen form for konsekvens. Det er bare ikke i orden.

• #67   22. nov 2012 Tak Knud - tror jeg nok smiley

Kristian:
    Dengang kunne du være utro uden konsekvens. forskellen er vel nærmest at dengang kunne manden i huset te sig som han ville idet han var forsørger, og kvinden var afhængig af hans indtægt, hvorimod hvis hans kvinde var utro kunne han med samfundets bifald høvle hende et par på skrinet og kyle hende ud.

Jeg håber da ikke det er det du vil tilbage til.

Jeg mangler stadig difinitionen på hvilken grad af vold der i din optik er ok, og hvad grad af utroskab der skal til før det er OK med et par på skrinet.

Jeg håber da trods alt vi kan blive enige om at vold aldrig må blive legalt og akcepteret - igen

• #69   22. nov 2012 "Jeg mangler stadig difinitionen på hvilken grad af vold der i din optik er ok, og hvad grad af utroskab der skal til før det er OK med et par på skrinet."

En flad som konsekvens af utroskab ser jeg ikke som vold. Side stiller det med at give en tyveknægt en flad hvis han er i gang med at stjæle min mc. Det ser jeg ikke som vold, men som en konsekvens!

• #70   22. nov 2012 utroskab må i selv rode med , jeg udtalte mig om reklamen ,som jeg synes er r..træls at høre på.
    p,s: efter min mening er det at slå på en kvinde , langt længere nede på min moralliste end utroskab , lovligt eller ej.

• #72   22. nov 2012 #Michael.b b

Jamen!?!? Hvis ikke du slår hende.... Hvordan ved hun så om du holder af hende?!?!?!

Nu syntes jeg det bliver helt spacey smiley

• #73   23. nov 2012 Kristian du er helt væk med det der DDR samfund.

• #74   23. nov 2012 Helt enig med Don T..!!

• #75   23. nov 2012 PS. det er ikke utroskab hvis man tager hende i røven med lukkede øjne c",)

• #76   23. nov 2012 Kristian:

Er det ikke holdninger som dine konsekvensbetragtninger, der ligger bag ENHVER voldshandling.. Det tror jeg egentlig, at det er;-)

• #77   24. nov 2012 Nej nej Knud for et par flade er jo IKKE vold

eller hov vent lige

• #78   24. nov 2012 Moselig:

Nej det er det vel ikke....hvis det er dig, der får dem.....af mig;-)

....det er altid fantastisk at læse, hvad de her macho-knajter kan hitte på at skrive:-)

(ironi og sarkasme kan forekomme)

• #79   25. nov 2012 Sjovt som sådan et indlæg kan udvikle sig, utroskab må folk jo selv redde sig ud af men ligfrem at reklamere for det og få det til at lyde som om det er det samme som at købe ny bil, det syntes jeg sku er langt ude.

• #80   25. nov 2012 Der findes jo også reklamer for benzin, alkohol, sodavand, spegepølse, banklån og en masse andre ting der er dårlige for folk..... Hvis ikke man selv er i stand til at sortere i reklamernes budskaber er man sgu svag.... Tag nu ansvar!!!!!

• #82   27. nov 2012 ja min eks kæreste bollede udenom for mange år siden. lige på det tidspunkt synes jeg da ikke det var det fedeste der kunne ske. Men da der var gået noget tid kunne jeg sgu godt forstå hende. Jeg var sgu ikke så sød ved hende, og var ikke så meget hjemme..

Nu har jeg 2 børn og en dejlig kæreste som jeg passer godt på. som en skriver længere oppe skal man være 2 til at skabe noget godt og hvis man ikke passer på, ødelægge det igen.

OG man slår fandme ikke kvinder børn og dyr.

• #83   28. nov 2012 #rene k

smiley tro sku jeg er kommet til at slå en myg eller to...

• #84   28. nov 2012 Who fucking cares!

Kommentér på:
Umoralsk pis reklame

Annonce