{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.838 visninger | Oprettet:

Lydmuren {{forumTopicSubject}}


En lille positiv anekdote om et værkstedsbesøg.....

For et par uger siden indleverede jeg (via Falck,... suk suk) min Yamaha V-max, idet den ikke kunne starte og når den gjorde, så trak den kun på 3 cylindre.

På ganske få dage havde mekanikeren fundet fejlen og fået den til at starte igen. Endvidere så valgte I, istedet for at sætte en ny tændingsboks i (ca. 8000 kr), at reparere den gamle. Jeg var i mellemtiden taget på ferie, men jeg var ikke engang nået ned til Tjekkiet før han ringede. Så kunne jeg sidde resten af ferien og sukke efter min skat.

Denne service kan jeg kun være tilfreds med. I mit erhverv bliver man ikke rig, så jeg er godt tilfreds med at værkstedet valgte denne kompromis løsning.

Da jeg hentede cyklen, viste det sig at blinklysene ikke virkede. Dette fik dog straks mekanikeren (lærlingen tror jeg) til at kaste sig over den og finde fejlen. 5 minutter senere virkede alt. Godt arbejde!

I selve butikken fik jeg en god og grundig vejledning i køb af hjelm. Jeg fandt det særdeles professionelt at ekspedienten sagde at SHOEI ikke passede til mit hovede og hun derfor ikke rigtig havde nogle hjelme til netop mig. De fleste sælgere ville prøve at sælge mig en anden (og dårligere) hjelm i stedet.


Alt i alt vil jeg blot sige at jeg er glad for at Lydmuren lever op til sit gode ry.

TIl dem der ikke ved det, så ligger Lydmuren MC i Stenløse på Djævleøen.

/Peter K


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lydmuren
Kommentér på:
Lydmuren

Annonce