{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Nogen der kører i sneen? {{forumTopicSubject}}

Godeftermiddag MCG

Er der nogen der har været ude og køre i sneen her de sidste dage?

Selv har jeg forsigtigt været ude og tøffe på min ældre XT250. Det går egentligt fint nok efterhånden bortset fra at dækkene bestemt ikke er snedæk. Deraf kun 20-35km/t.

Jan kan vel ikke være den eneste der har været ude på lidt sjov? smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der kører i sneen?
Kommentér på:
Nogen der kører i sneen?

Annonce