{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kommer den lige igen, dog med lidt mere info
  • #1   11. dec 2012 Så blev det pludselig mest synd for båd ejeren smiley

• #2   11. dec 2012 Jeg bliver til stadighed forundret over Tomy Rønn's manglende evner ifht stavning, grammatik og sammensætning af almindelige sætninger.
    Dog skorter det ikke på hans sædvanlige dum-smarte udtalelser, som tilsyneladende er Magacin's varemærke..

• #3   11. dec 2012 Hvem er Tomy Rønn?

• #4   11. dec 2012 Bommerang smiley

• #5   11. dec 2012 klap nu lige hesten, det er sgu da en udmørket artikel, og den er faktisk endnu bedre når man ved det er en dreven haj der kører den i havnen.

• Torben M
    Torben M Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
    #6   11. dec 2012 Jabbekot: Ja nu er jeg godt nok ikke dansklærer, så det er da muligt jeg bevæger mig ud på dybt vand her. Men kan du ikke fortælle mig hvor de stavefejl, grammatiske fejl samt forkert sammensatte sætninger du refererer til befinder sig i den artikel?? Til gengæld kan vi jo så konstatere at du har bøvl med at stave til mandens navn, og den forkortelse "ifht" du skriver ville hvert fald give min gamle dansklærer vrøvl med nattesøvnen.

• #7   11. dec 2012 Grunden til at jeg ikke kan stave til Tommy er, at min mobil skrev forkert...

I øvrigt er JEG ikke MC Journalist, modsat Tommy. Og jeg forventer, at artiler er gennemlæst og alle fejl osv. er rettede, når man udgiver artikler, klummer osv, som man modtager betaling for...

Men ja, det hedder "ift" og ikke "ifht"..

Jeg gider ikke at komme med alle de manglende og forkert satte kommaer osv, men du kan da få et lille eksempel her:

"Vi vil ikke love vi kan holde vores mund" (Her mangler et komma og et "at"

"...og vi er overbeviste om Lolo daglig bliver drillet" (Det hedder "dagligt" i denne sammenhæng)

I øvrigt har Tommy efterfølgende rettet/slettet i artiklen. Tidligere på dagen stod der, at Lolo nok aldrig mere ville blive inviteret til tests. Det er pudsigt nok væk nu..

• #8   11. dec 2012 Tommy Rønn - nu lige så klog som en amøbe?
    Han skriver jo ikke rigtigt noget selv - finder artikler rundt omkring som end ikke han engang formår at få oversat sprogligt korrekt. At kalde sig selv motor journalist - tja man kan da altid le af den selvfede personage.

Men tja der vil altid være små hunde der går og pisser som Fulton skipperen så smukt sagde.

• #9   11. dec 2012 He he ¤©º ° Jan ¤©º ° aka Kænguro Stylte'en¤©º °

I danmark findes to typer mennesker.
    - Flertallet, dem der taler pænt og værdsætter vores samfund som det er.
    - De få, dem der aldrig får nok selv når det er gratis, og værdsætter deres ret til at brokkke sig.

Magasin er ikke altid mine yndlings skriverier men jeg har lært at værdsætte hjemmesiderne mc turing og magasin for de er begge gratis og jeg vælger selv om jeg vil komme forbi dem. Og bliver jeg skuffet når jeg kommer forbi er jeg ikke blevet fattigere.

Bare min ydmyge mening.

• #10   11. dec 2012 Hvor faen er Piklas henne.. han kunne både stave og skrive.. og ikke mindst vrøvle..

savner at skrive i hans tråde....

nå nej det kunne man jo ikke... smiley smiley
    mvh

Kommentér på:
Så kommer den lige igen, dog med lidt mere info

Annonce