{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia RSV Mille år 1999 kørt cirka 35.000
  • #2   16. dec 2012

Starterkoblingen har en tendens til at blive ødelagt og den koster en del..

Den skal starte villigt, dvs den skal holdes oppe i omdrejningerne og ikke starte sløvt op. Den SKAL kunne startes med lyset tændt og så skal den gerne springe igang med det samme.. du kan eventuelt se, hvor meget den lader med i instrumentbrættet.

Der kan være en revne i forlygten og dette skyldes, at pæreren lyser for stærkt.. det kan sagtens skiftes!

De har en tendens til at hænge i bagbremsen,

Bid lige mærke i gerakassen også..nogel af dem kan sagtens være hårdt medtagede - især de lidt ældre.

• #3   16. dec 2012 Kan I sige noget om et fornuftigt prisleje for sådan en cykel uden afgift.
    Er 15.000 for meget ?? -)

• #4   16. dec 2012 Solgte en Futura til een af mine kammerater for 5 år siden, den har kørt upåklageligt, indtil her i efteråret, hvor han byttede den til en nyere V-strom, efter ca 4 år og 25000km med den solide, men lidt grove Rotax motor, eneste ,uforudsete udgifter, har været et nyt startrelæ og han har allerede fortrudt byttet, som mest var for at prøve noget andet! PS, troede du havde hentet den billige 900FE i Sønderborg? Min ST2 er nu kun til dele, da stellet osse er solgt! MVH Visby Smeden

• #5   16. dec 2012 Att Visby Smeden - nej den FE har gået langt, den er pæn men ikke noget unikum
    Hvorfra ved du egentlig det?

• #6   17. dec 2012 Har set de bliver solgt helt ned til 45-50.000 kr. m/afgift.
    Så pas på med dem u/afgift, prøv at se inde på skat mhs. til afgift.
    Mit gæt ville være omkring 35-40.000 i afgift.
    Så 15.000 oven i det, så er der ikke noget sparet ved at købe en u/afgift.
    Min umiddelbare mening er, hvis det skal kunne betale sig at tage en cykel
    U/afgift skal det være fordi man ikke kan finde nogen med lavt kilometertal
    pga. alderen herhjemme, med andre ord, den skal have kørt næsten ingenting
    samt ligne en der lige er kørt ud af fabrikken.... bare min mening.

Har selv lige købt en ducati monster fra 99 U/afgift, den løber op i det samme
    som de står til herhjemme, men til gengæld står den som ny
    med kun 16.000 km på klokken, dem finder man ikke mange af herhjemme.

• #7   17. dec 2012 ok, takker for svarene.
    Jeg vil lige høre jeg om dem fra Schweitz om der skal betales ekstra moms eller lign af dem, nu hvor de er udenfor EU.
    Nogen som ved det?

• #8   17. dec 2012 Ja, har købt mere end 100 CH motorcykler, der skal betales told og moms ved import+ at INGEN ch mc. har mere end 100hk, til gengæld er de som regel i pæn stand og med få km, da Schweizerne må køre med 3 køretøjer på samme nummerplade og er de så gamle, at de har Veteranstatus,er det 6 køretøjer på een plade! Kører selv i en gammel BMW M635 dernede fra, aldrig svejset i og alle bolte kan løsnes UDEN rustløsner!

• #9   17. dec 2012 Køb nu en i DK, der er brugte cykler nok.
    Vi behøver ikke flere importerede.
    Du behøver ingen usikkerhedsmomenter i form af skats humør den dag du betaler afgift, transportomkostninger, told og moms.

• #10   17. dec 2012 told og moms, hvad anddrager det og hvordan beregnes det.
    Hvordan sikrer jeg mig at det er betalt?

• #11   18. dec 2012 Hej

Nu nærmer tiden sig for at jeg skal handle en Aprilia.
    Pris 15.000,-
    Den er fra Schweiz ,men er det rigtigt at alle kun har 100 HK, kan man generalisere så meget?
    Kommentarer til pris og HK meget gerne .....

• #12   18. dec 2012 Hvis det ikke er meningen der skal nr plade på. Så er det lidt dyrt. Skal der plade på så er det alt for dyrt.
    Meget billigere at købe en her hjemme. Så spare du også både den dyre transport,moms og bøvlet smiley

Yep de har kun 100 hk. Det er lovmæssig max. Og noget de går meget højt op i.
    Det er absolut heller ikke uvæsentlig hvordan den er droslet hvis du vil have full power smiley på nogle er det bare et drosle kit der skal fjernes, andre har mindre spjældhuse, og det er ¥£$>$>$£$ dyrt smiley

Kommentér på:
Aprilia RSV Mille år 1999 kørt cirka 35.000

Annonce