{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Fede billeder af brugernes MC'er {{forumTopicSubject}}

Hej MCG.

Står og skal igang med, at skyde billeder af min motorcykel.
Jeg mangler lidt inspiration til billederne, så vil gerne modtage lidt LINK på fede stilarter og evt. med begrundelse, hvorfor du syntes lige de billeder er fede.

Håber på lidt inspiration, og måske finde noget "nyt" at udvikle på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fede billeder af brugernes MC'er
  • #1   18. dec 2012 Find noget med natur, og gerne lys på cyklen, det giver noget til billederne, når det er tændt. Vand, skov, mm. Åbne vidder er også fede..

• #2   18. dec 2012 se evt mine! Synes altid vand og narur gør billeder mere spændende;)

• #3   18. dec 2012 hvis det er en ældre dame, eller classic look så noget nedlagt fabriks bygning. måske taget i et lidt gammeldags foto look

hvis det er en ny modens racer så kunne havnen med alle luksus yachterne i baggrunden måske være fed...

• #4   18. dec 2012 Synes at billeder hvor man kan se at kværnen bliver brugt er fede!

• #5   18. dec 2012
    Havde ikke selv tænkt natur ind i det. Ser sku meget godt ud.

Fabriks lokation, er meget brugt. Og brugte den os engang med min tidligere bil.
    Se:
    http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/diverse_bil/80331-1_album

Men kan være man skal ud i det blå til foråret!
    Men gerne kom med mere.

• #6   18. dec 2012 Jonas w- tænker du at den er i fart, eller et godt slidt bagdæk?

• #7   18. dec 2012 Ganske ok billeder af dn bil...

Det er svært når du ikke oplyser noget som helst om din mc..
    Så Info ville være godt..

Jeg er personligt mest til de billeder som min egen intruder, de er meget simple og ikke alt muligt natur der stjæler fokus fra det som det drejer sig om..

Samt det er en ældre dame så derfor lidt rustikt og gammelt..

Et lille tip er at prøve at holde den samme baggrund så vidt det er muligt.
    Det vil sige at du stiller kameraet et sted og så flytter du din mc rundt, der er lidt mere arbejde i det men du vil også få et fedt resultat..

Håber det er noget du kan bruge.. Ellers se mine billeder på hjemmeside og her inde..

Dette er et billede af en mc i brug... Der er intet Photoshop i dette billede...

profilbillede
  • #9   18. dec 2012 Det er en kawasaki z750
    Her er lidt arkiv billeder.

profilbillede
  • #10   18. dec 2012 Qphoto - super fartfornemmelse du har fået i dit billede. Super inspiration.
    Og ja så må det prøves det med at lade kameraet stå stationær.

• #11   18. dec 2012 Jeg må indrømme at jeg mest er til klassikerne med industri (gerne gammelt agtigt) Gamle bygninger fx. ruiner/kirke eller lignende. Er der noget specielt i nærheden kan det også bruges. fx. store kunst ting og sager.
    Billeder med maskinen i far er også rigtig gode smiley

Må jeg tillade mig at spørge hvilket kamera som kan være godt til at tage sådan nogen billeder med (Jeg står nemlig og skal have fat i et nyt kamera smiley )

• #16   18. dec 2012 Henry. A -- tror de er taget med et canon eso 1000.
    Men man ville os kunne gøre det med mindre. Et plus vil være at det kan skyde i RAW-format, og så lidt leg med Photoshop eller lignende. Der skal ikke så meget til!

• #17   18. dec 2012 Spark: Canon EOS1000 D er et af de mindste spejlreflekskamera fra Canon og spørg du mig ikke de penge vær som det koster...

Jeg ville bruge lidt mere på et kamera fra serien med 3 cifre. Eks. ( Canon EOS 550D)

Og så handler det bare om at lære det at kende og bruge de kreative programmer og glemme om at køre auto mode, for hvis man kun vil køre auto mode på et spejlreflekskamera kan duelige så godt købe et compact kamera...

Jeg bruger kun Canon til mine billeder og det af den grønne Ninja er taget med mit gamle Canon EOS 50 D og jeg har taget billedet på program TV det vil sige lukketids program med den lange lukketid så får jeg farten med i billedet.. Derfor kan jeg sige med ærlighed at det billede er taget som i ser det.. = intet Photoshop...

Med venlig hilsen
    Jakob Quaade
    Www.Qphoto.dk

• #18   18. dec 2012 Qphoto - forvirring, troede Henry A spurgte til hvad jeg havde taget de billeder med, som jeg linkede til. Og det var med mit gamle Canon.

Enig i at det er absolut lillebror, og nypriserne er højere end hvad man får. Men brugtprisen er tilpas lav til at man "gratis" kan prøve DSLR verdenen. Og sælge det igen uden tab hvis ikke det var. Derfor jeg klart vil anbefale det, hvis man ikke har 10k at smide efter noget man tror man vil bruge....

• #19   18. dec 2012 Aftensol bag kameraet er ALTID godt..

• #20   18. dec 2012 Find en baggrund der er i kontrast med farven på din MC. Det giver et fedt farvespil og får detaljerne på motorcykel til at stå frem!

• #21   18. dec 2012 Se evt. mine billeder, der har damen været igang med diverse baggrunde og billedarter...

http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/41353-kawasaki_zx10_r_ninja

• #22   18. dec 2012 Alt for meget photoshop over de billeder imo.

Og har damen nægtet dig mis? Du ser sku sur ud smiley

• #23   18. dec 2012 Det er jo op til hvad man vil have af billeder...
    Og lige med nogen af billederne ønskede jeg selv HDR effekter...

Nej jeg får sgu altid det fisse jeg vil have... Smiler bare aldrig...;)

• #24   18. dec 2012 Både billeder i fart, slidt bagdæk og foran grillen, et billede fra alperne osv.. Dem kan jeg bedst lide. Mange med knoldhoppere har gode billeder i aktion

Kommentér på:
Fede billeder af brugernes MC'er

Annonce