4.080 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

GoPro Lyd? GoPro Lyd?

Hej allesammen!
Jeg har nu fået mig et GoPro kamara, mere præcis en GoPro Hero 3 White.

Mit spørgsmål lyder:
Hvilket opsætning/udstyr bruger i, når i kører motorcykel og filmer?
Tænker på vind og sådan. Det skulle jo gerne være sådan at man kun kan høre motorlyden..

Håber der er nogle der har erfaring med dette.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GoPro Lyd?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   26. dec 2012 Åben bagplade - så får man en stor del af motorlyden med.

Vindstøj slipper man aldrig for.

• #2   26. dec 2012 Jeg bruger den helt lukkede bagplade. Der er stort set ingen vindstøj og man får stadig motorlyden med. Et eksempel: http://www.motorcykelgalleri.dk/video/diverse_mc/10052-gorges_de_daluis_paa_en_triumph_street_triple

• #5   27. dec 2012 Okay tak for jeres indput's smiley

Her lige fundet dette billede:
    Gætter på at den er monteret på den åbne bagplade, kender i dette?

profilbillede
  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #7   27. dec 2012 det kommer jo an på hvor meget du vil gøre ud af det, det optimale set-up ville være en ekstern mikrofon med en vindhætte på (det der pelsovertræk) monteret nede omkring enden af udstødningen, måske oppe under bagenden/bag nummerpladen eller lign.
    men hvis du bare vil optage det på kameraet tror jeg faktisk den løsning med pels på bagsiden ville være ok, lyden bliver bare ikke nær så højt/tydelig som den anden løsning men det ville helt sikkert hjælpe på vindstøjen. du skal bare være sikker på at det er den rigtige type pels så du ikke bare lægger en dyne over det hele, de sælger dem hvor man kan købe pro videoudstyr eller måske i en musikbutik. (google it)

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #8   27. dec 2012 hov så lige videoen fra michael P, der er godtnok en del støj fra kæden ved den montering, men den viser meget godt forskellen. så klart en ekstern mic.

Kommentér på:
GoPro Lyd?

Annonce