{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gsxr 250
  • #1   28. dec 2012 Don't. Den skal sgu' i hvert fald være billig. Jeg ved godt at sælger sikkert vil prøve at overbevise dig om noget andet, men efter min bedste overbevisning er der ved at være langt mellem de gode eksemplarer. De har levet størstedelen af deres liv mellem 12 og 17.000 o/min, og været vedligeholdt (eller snarere misligeholdt) af en lang perlerække af grønne motorcyklister, ofte uden det store begreb om selv de mest simple rutiner vedrørende det at passe en motorcykel. Jeg var selv én af dem engang smiley
    Jeg kan ikke råde nogen som helst til at give over 10.000kr for sådan én. Og uanset hvad skal man være forberedt på at den sprænger i luften så snart man kører den ud over kantstenen.

    Mvh Mathias


  • #2   28. dec 2012 Nu er det jo ikke sikkert han skal købe, men sælge smiley

    Kig hvad de står til på nettet, og sæt den i den billige ende af prisskalaen hvis den skal sælges.


  • #3   28. dec 2012 Jesper J: Lige præcis, den skal sælges.

  • #4   28. dec 2012 Det største problem med mini gixxeren er, at tilgængeligheden af stumper er lille. Og kun bliver mindre.

    En rigtig fin Cykel, i velholdt stand, den kostede 38k i '89. Og bør kunne indbringe 12-14 k. Dem der står højere bliver ikke solgt...


  • #5   28. dec 2012 Brian S: Det lyder ikke tosset, jeg må se at få sat den til salg og få den synet hvis det er nødvendigt.

  • #6   28. dec 2012 Nå ja, det var selvfølgelig også en mulighed. Men mit forslag til pris er det samme smiley Held med salget.

    Mvh Mathias.


Kommentér på:
Suzuki gsxr 250

Annonce