Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dynojet Quickshift på 07-11 Z750?
  • #1   29. dec 2012 Næ, men har en Ignjijet og quickshifter. Det virker ok på den gamle gås (04-06) smiley

Hvis man kan undvære startspærren, så syntes jeg man skal overveje den kombination, da man, så vidt jeg husker, lider af pladsmangel på de nyere modeller.

• #2   29. dec 2012 Jeg har allerede en PC5 installeret, så der skal bare en skifter kontakt på gear-armen..(kort sagt).. smiley

Der var en 07-11 herinde på et tidspkt der havde en på..men kan sgutte finde ham igen.. smiley

• #3   29. dec 2012 Selve quickshift syntes jeg kun kan bruges, når man ligger i de lidt højere omdrejninger. Men så er det også sjovt og krudte fruen af smiley
    Jeg vil ikke anbefale det, hvis man kun ligger med moderate omdrejninger og aldrig accelerer bare nogenlunde friskt, da kill time skal passe til det område man ligger i. Nu ved jeg så ikke med en pc5, men man kan som regel kun justere til ét område.

Så, jeg vil sige det sådan at, hvis du kan lide og fyre den af en gang imellem, så køb den. Hvis du kun kører 'pendler' kørsel, er pengene brugt bedre på fx affjedring, som altid er et overset område.

• #4   30. dec 2012 Henrik: det er også sådan som jeg har forstået det når jeg har læst rundt på nettet.
    ..tanken var også det var til de par gange den får noget at leve af smiley

• #5   30. dec 2012 Køb det! Det er skide skægt smiley

Kommentér på:
Dynojet Quickshift på 07-11 Z750?

Annonce