1.689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Anden honda motor til Honda CMX 450 Rebel ?? Anden honda motor til Honda CMX 450 Rebel ??

Hvilken anden honda motor passer til en Honda CMX 450 Rebel. Købte en CMX 450 Rebel fra 1986 der havde stået flere år. Det viste sig desværre at den har sat sig. Tror den forrige ejer har svensker-startet den og hooldt hanen i bund. Det ene stempel og plejstang er brændt fast til krumtappen. Bliver for dyrt og omstændigt at lave. Men passer andre honda 450 motorer ind i stellet til en CMX.?

Fundet nogle motorer der hedder CB 450 N, CB 450 S, CB 450 N PC14, og sikkert flere varianter. Ved ikke engang hvilken motor type min Rebel er.? Umiddelbar ser både Nighthawk og 450 N ud til at ligne meget, men de kan jo snyde. Hvor finder man svar.? Her på Galleriet ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anden honda motor til Honda CMX 450 Rebel ??
  • #1   29. dec 2012 Kig på eksplosionstegningerne på cmsnl.com

Der kan du sikkert godt finde din cykel smiley

• #2   29. dec 2012 Jeg har selv søgt lidt på samme emne til min kammerat, da han gerne ville have lidt flere ccm, og umiddelbart kunne jeg ikke finde noget..
    Meld gerne tilbage når/hvis du finder ud af noget

• #3   29. dec 2012 Har en hel Nighthawk motor, den er adskildt men alt skulle være der, har også et stel med hjul.

• #4   29. dec 2012 Prøv i første omgang at se, om typen i motornummeret er fælles med andre Honda 450'er fra midtfirserne. PC17E- skulle typen gerne hedde på din CMX450C-motor; motornummeret sidder øverst på venstre side af blokken bag venstre cylinder/over kædehjulet.

Finder du andre, kan du bedst se forskelle i ophæng, gearskifteaksel og længden på udgangsakslen ved at kigge i parts fiche'rne.

• #5   30. dec 2012 Kender en der ligger inde med en motor,tror det er en 400 N komplet med karburatorer. 400 og 450 motorene har samme antal HK,så det skulle ikke have betydning. Skriver lige hans tlf nr i PB ,så kan du selv lige snakke med ham.
    Skal lige siges at den er billig,da den bare ligger og fylder.
    KIM

• #6   1. jan 2013 Richard P - Du har ret. Mot.nr. er PC17E-2011316.
    El-Diablo - Checker lige om den motor også passer med Rebel udstødningerne
    Allan - Tak for tilbuddet, men vil prøve at finde en samlet motor
    Motormus - Kendte ikke siden, så tak for tippet.

Skal nok melde tilbage hvis jeg finder en passende motor. Er ihvertfald lidt klogere på emnet nu, så tak for hjælpen

• #7   24. jun 2019 Se min private besked om div. CB450-motorer på bike-teile.de lige nu -- håber du finder en, du kan bruge smiley

• #8   25. jun 2019 Richard
    Du er er 6 år for sent på den............................

• #9   25. jun 2019 Nulle, rettidig omhu, da Sajmon netop havde bedt samme spørger slette en ny tråd om samme emne plus en købsanmodning.

Så nu lever tråden videre, og spørger går en chance mere til at finde dele til det aldrende projekt smiley

Kommentér på:
Anden honda motor til Honda CMX 450 Rebel ??

Annonce