{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

Erfaringer m. rygskjold {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Her i det dårlige vejr er jeg brændt lidt varm på noget nyt udstyr:-)
Er der nogen der har erfaringer eller kører med dette rygskjold?

http://blacksnow.dk/5-poc-spine-vpd-20-vest.html

Der står det er godkendt til den bedste klasse indenfor mc!?

Skal bruge det under en 2 delt berik dragt, så det er vigtigt med pasform og bævlgelighed


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer m. rygskjold
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   31. dec 2012 Jeg har den der bare med korte ærmer på.

    Det er super fed kvalitet, og pasformen er rigtigt god da den er lavet af reaktionsskum som former sig efter kroppen.
    Den er så en smule tyk, så det er en riiiigtigt god ide at købe den og medbringe den når du skal prøve dragt.
    Har du allerede dragten, så kan du jo glæde dig over at der er noget som hedder 14 dages returret ved fjernsalg. smiley


  • #2   31. dec 2012 Reaktionsskum? Vil det sige at det ikke er hårdt plastic som et alm rygskjold?
    Men at det bliver det når det skal og er en ligeså god beskyttelse?
    Jeg har dragten og den sidder rimelig tæt. Mån håber at kunne klar mig med at lyne foret ud. Og evt fjerne skumgummiskjoldet fra ryggen i jakken.
    Hvilken str er dit? Jeg er 186 og vejer 84..


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   31. dec 2012 Jeg vil påstå det er en bedre beskyttelse, da det altid sidder korrekt - stort set ligemeget hvilken form din krop har, samt det kan genbruges (styrtes med) læssevis af gange uden at degradere, som mange af plastik skjoldene gør.

    Det er ret blødt når det sidder på kroppen, men så snart du giver det et slag, hærder det og fordeler energien over hele området det dækker.

    Mit er vist XL - jeg er 193 og vejer en bønne over 100 kilo.

    Nu kom jeg så lige lidt foran mig selv, for mit er den "gamle" version med stive frontplader. Den nye er med reaktionsskum foran og bagved.


  • #4   31. dec 2012 Jeg kender ikke rygskjoldet, men kan varmt anbefale firmaet du linker til.

    Hvis du vil prøve, så har de et showroom omkring Købmagergade.


  • #5   31. dec 2012 Fedt, så må jeg lige afsted til Købmagergade i mc tøj og prøve:-)
    Håber det står mål med forventningen


  • #6   31. dec 2012 Nogen der kender til skjold med lommer ??
    Har store problemer med at få plads til både mobil og pung, i den ynkelige lomme Dainese synes jeg skulle have..


Kommentér på:
Erfaringer m. rygskjold

Annonce