1.842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 71 Svar

godkendelse af mc på mc galleri (snøft ;-( ) godkendelse af mc på mc galleri (snøft ;-( )

ak ak ak..
her sidder jeg en kold og mørk januardag og kan ikke vente på at der bliver sommer, så jeg kan komme ud og køre lidt.
går herind for at, ja lide sammen med jer andre..
og for at føle mig lidt mere som en del af slænget vil jeg da lige oprette min elskede vn.
går ind for at oprette mig. ser dog hurtigt at den vil have 5 billeder af maskinen.
men besidder desværre kun 2 billeder af den (fik den sent på sæsonen).
derfor tænker jeg. jeg smider da lige et original billede op af sådan en vn1500 fra 96 og så lige et par smileyer.
er jo 2 syntes jeg selv meget gode billeder af dyret.

men ak nej.. den kan ikke godkendes da der kun er 2 billeder. af min mc og ikke 5. smiley
i tænker sikkert, så gå dog ud og tag 3 mere, er vel ingen sag.
men nu ligger landet desværre sådan at jeg ikke har plads til at vinteropbevare den, så den står ikke sådan lige hvor jeg kan komme til den.

så jeg vil sidde her, savne suset i maven, og føle mig uden for.
( og ja, denne tråd er kun skrevet fordi jeg har ondt af mig selv, og syntes de store drenge er unfair)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godkendelse af mc på mc galleri (snøft ;-( )
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   2. jan 2013 Du kan starte med at ændre dit profilbillede så de store drenge vil lege med dig. smiley

Siden hedder jo faktisk motorcykel"galleri", så det er vel egentlig ret fair at der er et minimum på 5 gode billeder og ordentligt udfyldt info om cyklen?
    Det får folk til at gøre sig lidt umage, og det fortjener de fleste MC'er efter min mening.... smiley

• #2   2. jan 2013 Så kan do jo kigge på hvad vi andre har i mens....

• #3   2. jan 2013 smiley

Det er snart marts igen, så vær tålmodig og tag billederne når du har hentet MC'en.

• #4   2. jan 2013 Det er derfor at min trumf står i soveværelset på kollegiet smiley
    Men ser frem til endnu en mc nørd på galleriet smiley

• #5   2. jan 2013 det er det sædvanlige pis ...folk er så pisse emsige og vil bestemme det hele ...du har min stemme ...godt jeg ikke går i så små sko....

• #6   2. jan 2013 Jeg var også i tvivl, gav dig 10ind stemmer, men du havde en tvivlsom tekst og 1-2 riiimelige billeder, så vidste godt du ikke kom ind..

• #7   2. jan 2013 ka sku ikk finde den...vn..

• #8   2. jan 2013 vent til du kan tage billeder, skriv en fyldestgørende tekst eller se hvad andre oprettede mc'ere har gjort.

• #9   2. jan 2013 Piv piv. smiley
    Ka godt se det er træls for dig. Men tør øjene og vent med at oprette til du opfylder kravene, ellers får du svært ved at komme ind.

/Christian.

• #10   2. jan 2013 Synes det er ok at et galleri samt dets brugere stiller krav til billeder samt kvaliteten af dem.. Deraf navnet galleri. jeg vil til en hver tid afvise profiler med dårlige eller manglende fotos og info. det er udelukket dovnskab, når "man" ikke får lavet en ordenlig profil.
    Men indtil du kan få taget ordentlige billeder af den, kan du jo smide de to billeder du har i et fotoalbum.?

René

• #11   2. jan 2013 Du ka' jo også bare lave et fotoalbum med lige præcis de billeder og den tekst du har lyst til. smiley

• kalle 5
    kalle 5 Tilmeldt:
    jan 2011

Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 77
    #12   2. jan 2013 tag et par billeder mere når du kan komme til det ,
    mht beskrivelse tja så kan det googles .
    men du har allerede min indstemme,

ps. jeg har ikke noget imod at gå i sko som ikke klemmer det er synd at nogle bliver afvist med super gode billeder p.g.a manglende beskrivelse af mc ,

• #13   2. jan 2013 Tak for støtten. Self er det iorden at have krav til billedet. Men havde som
    Sagt 2 gode billeder. Men teksten var mangelfuld, det skal eg være den første til at erkende. Men giver ikke op så let. Jeg prøver sgu igen her senere når tiden er til det.. Og tak for støtten:)

• #14   2. jan 2013 Vær lidt fræk og hiv nogle billeder af en fra nettet + dine to egne.
    Eller find på et pigenavn til din profil, så bliver du øjeblikkeligt stemt ind, også selvom 4 of dine 5 billeder er af din hest der hedder eller motorcykler du gerne vil eje engang smiley

• #15   2. jan 2013 ja prøv endelig igen bare sæt 2 foto af din mc ind og så lidt foto af damer , så skal jeg nok afvise smiley

• #16   2. jan 2013 er den så langt væk du ikke kan tage billeder af den der hvor den står nu ?

• #17   2. jan 2013 Hehe gode forslag smiley den er ikke lige til at smutte forbi. Desværre

• #18   2. jan 2013 Snøft.. kan ikke få min bil igennem syn, og de vil ikke ændre reglerne for rust i undervognen bare for min skyld smiley snøft... Og jeg har ikke tid til at lave det før til foråret.. Øv bøv smiley

Sarkasme kan forekomme smiley

• kalle 5
    kalle 5 Tilmeldt:
    jan 2011

Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 77
    #19   2. jan 2013 michael. b b
    mener du virkelig at du vil afvise ?

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#20   2. jan 2013 Ja det gør jeg da også?

• #21   2. jan 2013 Helt enig med Allan og Dan.
    At afvise er at gå i meget små sko.

• #22   2. jan 2013 så prøver vi lige igen.

er da blevet til 5 billeder smiley
    håber på lidt god karma herinde fra.

tak for gode imput, og interesse for mit udfald smiley lover der kommer flere hehe

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#23   2. jan 2013 Der er 3 billeder og 2 hvor du har zoomet ind og klippet et stykke ud af det forrige.

Det er bare ikke godt nok. Sorry, men jeg synes det er slapt...

Vent dog til du har fået taget nogle ordentlige billeder af den - fortjener den ikke det?

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#24   2. jan 2013 Og der er tydeligvis flere som deler min mening, for jeg nåede ikke engang at afvise den før den var ude af oversigten...

• #25   2. jan 2013 du har helt ret i at der er kun er 3 originale billeder og 2 redigerede.
    men kan nu ikke se hvorfor det skulle være dårligere end så meget andet.

kan heller ikke se hvad der skulle være galt i det. er billeder af god kvalitet, samt mener jeg selv er de gode.
    men er nu ikke noget jeg vil græde mig i søvn over.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#26   2. jan 2013 Fordi siden hedder motorcykelGALLERI... Som betyder at siden handler om galleri af ens MC.

Galleri inkluderer nu engang billeder, så tag da nogle friske og opret den igen senere?

• #28   2. jan 2013 tror jeg ikke vælger at ytre mine meninger om dette emne mens det stadig er på et lovialt og fornuftigt plan.

men kan kun tilslutte mig den gode Hr. Dækskifter MC henter. er vel ikke bare kvantitet i søger
    hedder jo ikke maxmcbillederopload.dk smiley

hmm.. nu gjorde jeg det jo alligevel

• #29   2. jan 2013 skal dog lige sige.
    at jeg fuldt ud respektere at min mc ikke blev valgt ind.

men derfor kan jeg vel godt stille mig undrende over grunden, selvom jeg ikke er med i maskinrummet til denne side og ikke ved hvordan i vælger at ligge stilen for jeres side.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#30   2. jan 2013 Det er den sidste form for medbestemmelsesret folk har her på siden, at de kan være med til at opretholde et vist niveau i MC profilerne.

Det er netop ikke kvanitet folk eftersøger - derfor blev den jo også afvist...?

Jeg taler kun af erfaring - og den erfaring har længe fortalt mig at der skal ordentlige repræsentative billeder og info om cyklen til, før den bliver stemt ind.

Det går jo netop imod hele kvantitetskonceptet med 40 af de samme ligegyldige billeder, taget med lorte mobiltlf, med leverpostej på linsen... smiley

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#31   2. jan 2013 Jeg er heldigvis heller ikke med i maskinrummet - jeg sidder her bare for ro og ordens skyld. smiley

Stilen, som du kalder den, kan overskues ved at læse "FAQ" eller "Brugerbetingelser"...

• #32   2. jan 2013 når folket har talt må man jo bukke sig

kan jo ikke andet end beklage jeg ikke er fotograf, ej heller er den heldige ejer af en spejlrefleks.

vil dog stadig ikke sige at mine hd billeder taget med min leverpostejsindfedtet telefon af min ligegyldige mc nu er ganske klare og tydelige.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#33   2. jan 2013 Det var bare et eksempel, og det er ikke et krav at man er fotograf eller har for 10.000kr kamera - og det skulle vel ikke være nødvendigt at forklare...?

Dine billeder er gode nok - der er bare ikke nok af dem. smiley

• #34   2. jan 2013 Michael det har jo ikke noget at gøre med udelukkelse af fælles skabet uden grund.. Grunden er mangelfuld tekst, og i den grad mangelfulde billeder. Som iøvrigt ikke behøves være i HD kvalitet, de skal bare være der.. - synes også det virker dovent/useriøst ikke udfylde det korrekt..

• #35   2. jan 2013 hvad skal der være på billeder for at de ikke er mangelfulde?
    eller mener du i den forstand at der ikke er nok af dem? smiley

hmm.. mangelfuld tekst kan du nok have ret i.. men er en af dem der nyder at køre, og ikke ved så fandens meget om teknikken.

(i skal forresten have tak for at have vendt min harme til nysgerrighed over hvad og hvor jeg skal stramme op)

hvis maskinen stod herhjemme ville jeg da også klart gå amok med mit leverpostejskamera.. men sådan er sagen desværre ikke

• #36   2. jan 2013 virker dit kamera da ikke om vinteren?? smiley

• #37   2. jan 2013 haha.. åbenbart ikke smiley
    har den stående hos en kammi vinteren over

• #38   2. jan 2013 få ham da til at tage nogle billeder af den. så er du oprettet på ingen tid smiley

• #39   2. jan 2013 tjoo.. den står puttet godt væk..
    og han ved heller ikke hvad der er gode billeder smiley hehe

mangler desuden også noget mere fyldestgørende tekst

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#40   2. jan 2013 Teksten kan man finde størstedelen af på bikez.com. smiley

• #42   2. jan 2013 + 1 dækhenter ;-)'

• #43   2. jan 2013 5 rimelige billeder ( højre side,venstre side,forfra,bagfra og close up af speedometeret )

Teksten kan copy pastels fra en matchede model her på galleri, det behøver ikke være fancy, blot lidt simple facts.

Så er alle glade, og den bliver stemt ind så let som ingenting smiley

Bare det lige præcis ikke er sløset...

Held og lykke, jeg skal nok give dig mine stemmer.

Mvh Brian

• #45   2. jan 2013 shhhh

• #47   2. jan 2013 nej det er det ikke..
    men må indrømme at jeg mener det samme.
    er jo svært at vide hvad der skal til..
    og tror desværre også du har ret i at det nok kommer an på hvornår man lægger sin mc op om den bliver godtaget eller ej.

det giver jo noget skævhed i systemet.

• #48   2. jan 2013 Hvis du har en kæreste eller kone, - så få hende til at oprette en profil, - sørg for at hun har et profilbillede af sig selv.
    Så smider hun den op, - ét billede af MCen og resten af billedernes motiv er bedøvende lige gyldige, - og under teksten kunne hun til dæk feks skrive "Ja, 2 stk, tihi"

Så kommer alle hanhundene og stemmer den ind, - og woops, din cykel er på galleriet..!

Sådan har jeg i hvert fald set det mere end én gang! smiley

• #49   2. jan 2013 Det tror jeg så ikke, alle cykler med tilpas mængde RELEVANTE smiley billeder, med en nogenlunde fyldestgørende tekst kommer ind, uanset tidspunkt på dagen.. Useriøsitet fanger folk med det samme.

• #50   2. jan 2013 hehe.. ret så sikker på at du har helt ret i det du skriver.

og det er sgu da egenligt ret sørgeligt..

kunne også bare vente til en anden dag og gøre det igen. men man vil jo ikke "snyde" sig ind

• #53   2. jan 2013 Jeg synes nu også at folk gerne må skrive lidt om deres personlige holdning/grund til at have netop dén model (plus erfaringer) smiley Det er dét der gør mc fællesskabet sjovt synes jeg.

• #54   2. jan 2013 giver også op for i dag.

hvis i kommer forbi det sønderjydske byder jeg stadig på en øl smiley

(endnu) smiley

• #55   2. jan 2013 Hvor i det synnejyske? Da vel ikke min ø (Als)?

• #56   3. jan 2013 Nej da. Så havde jeg længe spurgt om lov smiley

• #57   3. jan 2013 Brian s, Jonas w: "5 rimelige billeder . Teksten kan copy pastels fra en matchede model her på galleri,
    Så er alle glade, og den bliver stemt ind så let som ingenting"
    /
    "Det tror jeg så ikke, alle cykler med tilpas mængde RELEVANTE billeder, med en nogenlunde fyldestgørende tekst kommer ind, "

- det er IKKE altid sådan. Jeg havde alt det for min nye cykel (Falco) i efteråret, men blev afvist alligevel. Tror der var over 40 indstemmer, men pludselig var den ude. Undrede mig meget!
    Har ikke 'gidet' prøve igen siden ... (kommer dog nok).

• #58   3. jan 2013 Haha okay smiley

• #59   6. jan 2013 Hallo drenge!!!!!!!!
    Bare fordi man er pige tager de store drenge ikke hensyn smiley :-).... selvom jeg har en mc på i forvejen og lagde nr.2 på med 5 forskellige billeder dog taget i skuret så, de var lidt uskarpe og teksten var der kun det mest nødvendige .......Blev jeg godt nok sat på plads og ikke" bare" optaget på stedet smiley
    Måske er det fordi mine bryster ikke er store nok eller jeg er for meget drenge pige men det var ikke en fordel at være pige.....Ha Ha
    Til oplysninng begynder ombygningen af min honda i næste uge og kameraet er klar til en masse billeder undervejs smiley

• #60   6. jan 2013 Der skal bar evære billeder af nogle patter så kommer den ind:):)

• #61   6. jan 2013 Ja det var nok der jeg fejlede smiley :-)

• #62   6. jan 2013 @tina.

Du skylder om nogen et nøgenbillede for den optagelse smiley

• #63   7. jan 2013 Tina.

Ja man forstår jo ikke hvorfor du har oprettet den cbx når den ligner noget der lige er trukket op af havnen. smiley
    Hvorfor ikke trække den ud af skuret før du tager billeder ? Evt lige kaste en spand vand på den, evt med sæbe i..

Indimellem lader det til at alt skal oprettes uanset stand, eller kvalitet af billeder og tekst, bare der er hjul og motor på.

• #64   7. jan 2013 Ha .. smiley
    Altså skide være med standen på CBXeren - det er jo betingelserne for en projektcykel - men at de fotos og den manglende beskrivelse ikke diskvalificerer den, er en gåde...
    (No offensene Tina, du kastede bare det brugbare eksempel på banen)

• #65   7. jan 2013 Syntes nu ikke der er så svært at få en cykel ind her, som at få en bil ind på bilgalleri... NØJ hvor er der mange der afviser uden grund derinde!

• #66   7. jan 2013 Helt enig med dig Elias På BG Er de kun 12 År de har da ikke nogen hjerne der inde
    det vil sige der er nogle stykker som falder i gennem på den gode måde

Men ellers så ved de ikke noget relevant, jo plastik tun og thansen dele

• #67   7. jan 2013 Endnu en super oprettelse smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/47355-yamaha_fzr_1000

• Leo V
    Leo V Tilmeldt:
    jan 2013

Emner: 1 Svar: 4
    #68   7. jan 2013 I er vist langt ude her den er ikke oprettet

• #69   7. jan 2013 Simon k @ ja puha der fik jeg sku lige et par mere over nakken godt jeg har brede skuldre smiley
    Ville nu bare lige sige det ikke var en fordel at være pige smiley smiley

• #71   8. jan 2013 Find 3 billeder af en fed harley eller en ducati (ja der er nogen der sytes de er fede smiley ) og skriv lidt intetsigende tekst det kommer de fleste sgu ind på.

• #72   9. jan 2013 Jeg synes slet ikke det er svært at komme ind.. Se blot alle de harley kopier og kina cykler, som har fundet vej til galleriet smiley

• #73   9. jan 2013 Enig Brian ;0)

Ja det kunne være fedt hvis folk gad stille krav til oprettelserne.. Ikke urimelige, men i det mindste at forholde sig til de krav i FAQ. Men gerne lidt strengere.. Hvis der er plads til 20 billeder, hvorfor så ikke skyde løs? :0)
    Info bør vel os udfyldes med faktiske data, og gerne med tilføjelse af egne kommentarer/meninger.?

Den typiske er vel dæk/std. Eller sorte og runde. ;0)

Nb. Man behøver jo IKKE at oprette sin cykel, hvis man ikke magter opgaven..

• #74   9. jan 2013 Brian S

Nu lyder det jo som om at det er okay at det er mc smag der skal bestemme om folk har adgang eller ej.
    men er jo ikke helt på sin plads at afvise en japan cruiser med 5 billeder som er skarpe og tydlige samt teks, bare fordi man har en eller anden ide om at det kun er Harley der dur..

ved at det nok desværre er sådan det forholder sig.. og ved at hvis jeg bare lægger min op på det rigtige tidspunkt, så kommer den også ind..

men er jo lige præcis det jeg er imod, man kan jo ikke opfylde nogle krav hvis man ikke ved hvad de krav er. ud over 5 billeder og tekst..

kan godt lide ideen om at en mc skal godkendes af sidens brugere.. men virker bare som om det er lidt som vinden blæser om en mc kommer på eller ej.
    og det er ærgeligt, for en ellers god side.

• #75   9. jan 2013 @Michael.

Undskyld jeg glemte denne her smiley eller undskyld at jeg ikke fik den gjort så tydelig at også du kunne se den smiley

Alt finder vej til galleriet.... Næsten. At der på et tidspunkt er blevet oprettet et vrag af et projekt, betyder ikke at alle projekter ryger lige ind. det er trods alt et galleri, hvor man godt må fremvise noget som tør se dagens lys.

Mine krav til billedkvalitet og tekst er meget moderate, 5 billeder og et minimum af tekst.

Jeg afviser sjældent, men hvis jeg gør, så er det fordi at oprettelsen mest af alt ligner en joke. og cyklen ligner noget som man har fundet i en mose, og billedet er tager med et dårlig undervandskamera i mosen...

Projekt cykler, og oprettelser som Tina´s stemmer jeg slet ikke på...

Som tidligere nævnt.

Hvis cyklen er din, og ikke tilsalg. med 5 billeder ( meget gerne taget efter en vask) og en tekst som blot lige opridser hvad for en cykel det drejer sig om eks.: hvor mange cyl den har. årgang osv. for mig er den store wikipedia copy/paste helt unødvendig.....

Kan i ny og næ også godt blive så irriteret på folk der opretter indlæg om hvorfor deres cykel får afvise stemmer, at jeg bliver så barnlig at jeg smider 10 stk nej stemmer, i frustration over hvorfor folk ikke vasker deres vrag i stedet for at tude gennem tastaturet smiley

• #76   9. jan 2013 Ja men selv om der er nøgne damer på så kommer den ikke ind Se denne her smiley

profilbillede
  • #77   9. jan 2013 er også fair at man har en holdning..

bare alle har den samme smiley

Kommentér på:
godkendelse af mc på mc galleri (snøft ;-( )

Annonce