856 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Dækværktøjer? Dækværktøjer?

Hellooyw...
Skal til at have gjort banekoen klar til sæson, hvilket også betyder at jeg skal have skiftet dæk på mine fælge..
Har et sæt fælge med slicks og et med gadedæk. Slicksne skal over på de fælge gadedækkenen er på nu, og så skal der regnvejrsdæk på dem hvor slicksne er nu..
Jeg kan jo så godt se at selv hvis jeg får det betalt i jyske $, så har jeg snart brugt det det koster at erhverve sig sådan en dæk afmonterings bandit, samt afbalancerings dims og dækjern..
Men alle disse ting, er de overhovedet noget værd? Fungere de til det de skal, og fungere de til banebrug?

Her er de ting jeg tænker på:
(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

Er det bare pislort eller funker det bare? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækværktøjer?
  • #1   11. jan 2013 jeg skifter alle mine dæk med dækjern og en pilsner, det fungere fint smiley
    Jeg bryder mig dog ikke om afbalincerings bukken med konuser, jeg har 3 forskellige aksler til at afbalancere, de passer til de fleste fælge.

• #2   11. jan 2013 Jeg har precis de ting du linker til og det funker bare. Selvfølig det kan findes bedre dæk maskine men det koster også ca. 3 k. Husk fælgebeskytelse også, den har sammen sted. smiley

• #3   11. jan 2013 Det fungerer fint. Jeg skifter med 3 af de små dækjern plus fælgkant beskyttere. afbalcerer med den viste på to bukke. det med at trykke kanten ned er ikke så svært. Jeg gør med et par stykker lægte ind under en hylde, men er sikker på at det viste aperatur kan gøre det.
    Hvis du vil holde kanter nogenlunde pæne, skal du køre et par sæt kantbeskyttere.
    (link fjernet)

• #4   13. jan 2013 Jamen det må jeg jo nok hellere prøve at få købt så smiley
    Skal også have skiftet dækket på gadecyklen, her til sæson start, så allerede der er det tjent hjem, forudsat jeg kan finde ud af det smiley
    Det der afbalancering, hvor godt er det? smiley

• #5   13. jan 2013 Hej
    Der skal vel også bruges et par stænger af disse.
    (link fjernet)

Er der ikke risiko for at beskadige/bøje fælgkanten selvom man har beskyttere på, når man anvender dækjern til at vride dækket af.

• #6   13. jan 2013 Hej Ole, ja det var planen smiley
    Hmm.. Det var da et forfærdentlig godt spørgsmål?

• #7   13. jan 2013 Du kan roligt gå til den, kanterne er enormt stærke, du kan allerhøjest lave nogle ridser.

Kommentér på:
Dækværktøjer?

Annonce