{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.386 visninger | Oprettet:

Lakering af fælge, forbehandling og valg af lak. {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.

Jeg har tanker om at få lakeret mine fælge. Jeg har jo derfor muligheden om det ska være pulverlak eller om det skal være en almindelig autolak.

Fælgene er helt nye fra min GSR som jeg købte ny i maj 2012, derfor føler jeg ikke der er behov for at de skal glasblæses. Kan det ikke slibes ned fornuftigt af lakøren?

Det lød på min autolakør som om, at ved en pulverlak kunne vi lakere direkte ovenpå hvis fælgene var lakket med pulver i forvejen, og ikke havde skader. Det aner jeg så ikke om de er (altså lakeret med pulver).

Hvad vil i anbefale? Og hvad skal man regne med at pris for 2 fælge 17" ? 2000 kr?

Af farve har jeg tanke om en mørk guld.

- Daniel.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakering af fælge, forbehandling og valg af lak.
Kommentér på:
Lakering af fælge, forbehandling og valg af lak.

Annonce