{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Customizer
Customizer
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Konkurrence - facebook fedeste MC {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

M&M Custom, køre lige nu en konkurrence på facebook om Facebook’s fedeste MC. Afstemningen er alene facebookbrugerne der afgøre det.

Personligt har jeg ikke selv set nogen custom firmaer lave sådan noget på facebook før, men synes det er et fedt initiativ.

Man kan tilmelde sin cykel på http://apps.facebook.com/easypromos/entries/67464

God vind smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konkurrence - facebook fedeste MC
  • #1   19. jan 2013 Hey ja... det er jo min konkurrence smiley Skynd jer ind og deltage, vi præmiere de tre bedste, bl.a. med gavekort til Thunderbike, M&M Custom merchandise og ikke mindst æren i at eje facebooks fedeste mc... (med æren medfølger en fin pokal) smiley ses vi..??

• #2   20. jan 2013 jeg kan ikke oprette med mit mc galleri profil billed?? det er et jpeg på 108 kb.. hva h..... er der lige galt?? smiley

• #3   20. jan 2013 der burde ikke være noget problem i det...!! hvis du har trykket "synes godt om" M&M Custom så burde det bare køre..!! prøv igen, og ellers smid mig en besked på FB hvis det stadig ikke virker.

• #4   20. jan 2013 Har lige forsøgt at tilmelde en mc, med et billede på 1.2gb og det virkede fint, så hvad der går galt med din tilmelding, det har jeg meget svært ved at svare på... Sorry men du bliver næsten nød til at gøre et forsøg mere, evt. med et andet billede.

Kommentér på:
Konkurrence - facebook fedeste MC

Annonce