{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny MC lov, nok engang, hvem har stemt for den?
  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #1   21. jan 2013 Står jer så frit at sende dem der har stemt for en mail og høre hvorfor de betragter de unge i Danmark som mindre ansvarsfulde end de unge i resten af EU
    Samt hvorfor de mener at de ikke må føre et køretøj, der som minimum kan følge trafikken.


  • #2   21. jan 2013 Tjaa, ikke overraskende at det er alle kommunisterne der har stemt for denne tåbelige lov.....det er jo samtidig en del af deres parti program at kontrollere alt og alle ligesom i det gamle DDR eller USSR

  • #3   21. jan 2013 Er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor halvdelen har været fraværende? Man skulle da tro at de bliver betalt for at sidde der..

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #4   21. jan 2013 Står øverst til højre på siden.


  • #5   21. jan 2013 Hmm... Hvorfor insisterer mange så på at "det bare er en lov de har arvet efter blå blok"?

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #6   21. jan 2013 øøøh..
    Blå blok gav faktisk knallertkører lov til at køre knallert når de blev 15 år, det fik socialkammeraterne tilbagerullet, så nej, ikke en arv fra blå stue.


  • #7   21. jan 2013 Det er da også smartere at vente til de bliver 16 - så kan de jo både købe pilsnere og køre knallert smiley


  • #8   21. jan 2013 Ja har ikke meget tilovers for venstresiden.. damn it og så er jeg venstrehåndet..

  • #9   21. jan 2013 Syntes det er pest eller kolera, om man stemmer det ene eller det andet...
    Syntes ikke vi skal have sådan nogle love, som den nye mc lov, eller at der i det hele taget skal være love som skal styre ens bevidsthed eller frihed, så lang tid denne frihed ikke bliver en ulempe for andre forstås. Det er jo lige sådan venstrefløjen mener at det ikke skal være (kort fortalt efter min mening forstås)
    OMVENDT vil jeg aldrig give min stemme til nogle som bare har en løs tanke om at støtte et eller andet højreorienteret projekt!!!
    Skammer mig squ over at være dansker i denne tid. Syntes vi bliver et mere og mere racistisk og, på den front, lukket land! FY FOR SATAN - troede de idioter skred i '45!!!


  • #10   21. jan 2013 hvor står der noget om forslaget? kan kun se det er blevet vedtaget, men uanset hvad der er blevet vedtaget er der vel ikke nogle personer der sætter deres stemme på et parti ud fra en lovændring omkring kørekort, der er vel forhåbenlig noget lidt mere vigtigt i det her land end en lovændring der ikke berører en særlig stor del at motorcykelister alligevel

  • #11   21. jan 2013 Jeg fatter sgu ikk lige at læse det forslag... Står der ikk bare at man nu kan forlange 200 kr for at lade folk gå op til knallertkørekort?

  • #14   21. jan 2013 Har Eu ikke også vedtaget der skulle være en mere eller mindre lige bilafgift landende imellem? DK er helt ude og lege røvhuller der..

    - Jeg vil have L-alliancen ind. ..så må de svage lide.. ja hårdt sagt.


  • #15   21. jan 2013 jeg vil bare have venstre tilbage

    eller bare nogen som ikke er fyldt med løgn


  • #16   21. jan 2013 kan ikke se noget galt i de 200kr for en knallertkort prøve, hvorfor skal det kun koste 150kr hos den lokale ungdomsskole at tage et knallertkørerkort det er jo hjenedødt man får godt nok sat nogen penge til (løn, smadrede knallerter osv osv)

    Men jo ellers generelt bliver der forslået & vedtaget rigtig rigtig mange lovforslag som samtlige af os herinde kun kan ryste på hovedet af og vi kan ikke gører en skid smiley


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #17   22. jan 2013 Kennie J

    Næe.... Hvis du allerede fra start af har den indstilling at vi alligevel ikke kan gøre noget ved det, så sker der heller ikke noget.
    Ikke noget forkert i den indstilling, det er meget typisk dansk mentalitet - vi stiller os op som en flok får og siger mæææh og lader dem gøre som de vil.


  • #18   22. jan 2013 Syntes det er et fint link.. Og viser da med al tydelighed at det ikke er "arvet" efter blå blok.

  • #19   22. jan 2013 Kenneth: vis vi skulle kunne gøre noget så var den nye mc kørerkort lov nok ikke blevet indført der var vist rigelig imod smiley siger der bare vi styrer jo ikke hvad de skal vedtage derinde, er der tilfældigvis flertal for dem derinde så kan vi da rende og hoppe, rigtigt at vi kan stemme om hvem vi vil have ved magten men ja, hver gang der kommer en ny stue til magten brokker folk sig over den, det er aldrig godt nok og bliver det aldrig man kan ikke gøre alle tilfredse smiley

  • #21   22. jan 2013 hvad er pointen af have alle de politkere hvis de ikke engang kan mød op til en afstemning ? de burde fandme skamme sig med alle de penge de får har de kraftedeme og møde op!

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #22   22. jan 2013 Kennie J

    Det er før lykkes MC folket at få en lov lavet om.
    i 2009 fik Lene Espersen indført at børn under 135 cm ikke måtte sidde bag på en MC, efter massive protester, masser af mail, osv blev loven året efter ændret til at de skulle være 5 år før de måtte. + nogen betingelser der skulle være opfyldt.
    Så jo, hvis folk gider at blive ved og gider gøre noget for det, så kan ting laves om.
    Nytter jo ikke det bare er mig der brokker mig, andre skal også være med, ellers er det virkningsløst.
    Men desværre er holdningen blandt mange, - hvorfor? Det nytter jo ikke - Hvad kommer det mig ved, jeg er mere end 24 år, - og hvad undskyldninger folk ellers har for ikke at lette måsen og komme ind i kampen.

    Desværre er MCTC og DCM på nøjagtig samme måde, på trods af de repræsentere en del medlemmer, så gider de sq ikke rigtig.


Kommentér på:
Ny MC lov, nok engang, hvem har stemt for den?

Annonce