Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knutstorp overnatning
  • #1   22. jan 2013 http://www.ringknutstorp.com/boende

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.928
    #3   22. jan 2013 Man kan leje hytter på selve banen.

Hvilke datoer skal du derop - så kunne man jo smutte forbi og kigge på? smiley

• #4   22. jan 2013 Svaløvs Hotel - billigt godt og tæt på

• #5   22. jan 2013 Man kan leje et værelse oven på (link fjernet)

• #6   22. jan 2013 Michael x 2, tak begge steder sine fine ud, er der nogen der har erfaring med knutstorps hytter, eller kan man finde noget i nærheden til en lidt lavere pris? Men 930sek pr nat er sgu også rimeligt.

Sajmon vi skal køre den første weekend i juli, du skal være velkommen, har måske en ekstra billet til den tid smiley

Mlp, tak det undersøger jeg

Søren skal man skrive til pizzariaet?

• #7   23. jan 2013 Knutstorps hytter er helt fine. De er forholdsvis nybyggede, og der er fremragende bade- og toiletforhold i en særskilt bygning. Selve hytterne har to køjesenge, et kogeblus og en veranda. Der er også en lille legeplads til ungen smiley

• #8   23. jan 2013 Nu skal I jo selv prioritere beliggenheden, men hytterne på banen giver den fordel, når du har familien med, at de har et "hjemsted" i løbet af dagen, hvor du nok er optaget af andet.
    Alternativt og lidt mere "luxuiøst" er Svalôvs hotel, som Lund skriver. Vi har reserveret deres 3 sengs værelse ( rum 3 ) for en enkelt overnatning incl morgenmad for kr. 1000 SEK, ca 870 Dkr - på booking.com - på svaløvs hjemmeside står det til 1350 SEK.
    Der er ca. 10 minutters kørsel til banen fra hotellet.
    http://www.svalovshotell.com/

profilbillede
  • #10   23. jan 2013 Jeg vil helt sikkert give jer ret, og kom selv til at tænke på det efterfølgende at det er et kæmpe plus når man er oppe om aftenen og grille ol. at man kan have familien i nærheden, jeg har skrevet til dem smiley

• #12   23. jan 2013 hehe, det var bestemt heller ikke noget hun prioriterede i starten, men da hun kom ud og så det første løb, så blev hun faktisk ret bidt af det, og så hygger vi os helt vildt meget i teamet, og nogle af de andre kørere har deres familie med.. Så du må planlægge en god 1. gangs oplevelse til dem smiley

• #14   23. jan 2013 Lige præcis smiley Den bette er dog kun 1 år til den tid, men han har været med fra han var 2 måneder gammel smiley

Hytterne ved banen er dog allerede udsolgt, og 5 andre står i kø, jeg er nu nr 6 ;-( så det ser ikke godt ud

• #16   23. jan 2013 Hvis vi racernørder kan sove i pittelte, så kan andre vel også?
    (jeg måtte også leje hytte da jeg havde familie med) smiley

• #17   23. jan 2013 Michael, det må man sandsynligvis godt, men det bliver bare dyrt med færge fra jylland, samt jeg skal have 2 biler, en til at trække campingvogn, og en til at trække autotraileren..

Nå men kan være jeg kan lokke dem med i teltet ellers så finder vi noget i nærheden så må vi nøjes smiley

Kommentér på:
knutstorp overnatning

Annonce