3.622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

MC-butikker i Berlin?? MC-butikker i Berlin??

Jeg smutter snart en tur til Berlin og tænkte på om der var nogen her inde der kender nogle gode mc-butikker i berlin. Planen var at købe lidt udstyr når jeg alligevel var der nede, for har ladet mig fortælle at man ka spare en del peneg ved at købe udstyr i tyskland.

Håber i ka hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle helt nyt jysk klædeskab 1.000 kr.
  • Hækklipning og evt. beskæring 1.250 kr.
  • Rengøring til hus primært hovedområderne 1.500 kr.
  • Ordne låse til døre flere steder. 700 kr.
  • Græsslåning af have og forhave 500 kr.
  • Jeg har en flagline der har sat sig fast i toppen af min flagstang og resten af linen er ned på jorden, håber der er en der kan hjælpe med det. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-butikker i Berlin??
  • #1   29. jun 2006 Er ikke lige hjemme, men je har en tomtom go700, hvor der er POI over mc-butikker, så jeg kunne lige undersøge de forskellige adresser for dig.
    Men det bliver først sent i aften, da jeg ikke har fri før klokken 23:00.

Mvh. Torben

• #2   29. jun 2006 Hvis du ser på www.louis.de så kan du se at de har en velasotert butik i centrum på adresse: Güntzelstraße 17-18 - det er tæt ved Kurfürstendamm - tæt på denne adresse ligger også Polo ( www.polo-motorrad.de) endvidere er der et par andre lige i dette område - bl.a. Hein Gericke - så i centrum er der 4 - 5 stykke. I den nordlige del finder også bl.a. en meget stor Louis på adressen: Holzhauser Straße 148-152. Og der ER penge at spare ved køb i Tyskland. Held og lykke - tager selv en tur til Hamburg lørdag.

• #3   29. jun 2006 Ku være super lækkert hvis du gad det torben og tak for adresserne lars. For er jo dumt ik at købe noget når man alligevel er der nede og der er flere ting man godt ku bruge.

• #4   30. jun 2006 Ked af at jeg måtte skuffe dig. (rigtig dårlig stil).
    Men den POI jeg har over MC-forhandlere, har jeg lige fundet a, kun dækeer forhandlere i DK.

Hvornår skal du afsted?

• #5   30. jun 2006 Smutter søndag morgen. Men finder nok ud af det for har jo fået et par adresser. men ellers tak for hjælpen smiley

• #6   30. jun 2006 ok, det var så lidt. God tur

Kommentér på:
MC-butikker i Berlin??

Annonce