Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Start problemer
  • #1   29. jun 2006 det kan være at det benzin der er i kaburator fordamper på grund af varmen. også skal den først ha fyldt dem igen. mvh allan h

• #2   29. jun 2006 Så må du jo holde den i gang 24/7... LooL

Ses T...

• #3   29. jun 2006 Det siger du jo nok , men den ska jo ha saft på en gang imellem

• #4   29. jun 2006 Har du ikke en Xtra nøgle... hahahaha

• #6   29. jun 2006 Min 9`er vil helst heller ikke starte når det det er varmt, eller den er kørt hårdt.
    Den er blevet gået igennem af mekaniker, og alt er blevet pillet ved, ingen fejl fundet, og den kører stadig mega langt på literen ( 17-24 )
    Men pinligt en gang imellem

Lars

• #7   29. jun 2006 17 - 24 det lyder dejligt . jeg er heldig hvis min runder 16 km/L

• #8   29. jun 2006 min gør det samme, og FIK AT VIDE AF MIN MEKKER AT DET 90% af tilfældene var tændrørene!!!!!

• #9   29. jun 2006 Ka' I høre, hvordan dette lyder:

"Min motor er svær st starte, når den er varm!"

Pr definition er enhver veljusteret motor sværest at starte, når den er kold!!

Det her er noget tænding eller noget blandingsjustering.
    Ronnies forslag - skift tændrørene er et virkelig godt sted at starte!

• #10   30. jun 2006 Hey !!!

Min har nye tændrør, justeret ventiler, og karburator.
    Men nogen dage er der intet problem, amdre dage er det bare pinligt.
    Den yder 9 heste mindre på baghjulet end hvad den skal have på motoren så vil ikke sige den har nogen mangler lige PT.
    Med konen bagpå med 140 kører den 24 km pr/l ved frisk kørsel til Assen alene ( 200 km/timen ) kører den 19 på literen.
    Så vil ikke tro at det er motoren der går dårlig.
    Men gode råd er velkomne.
    Til dig Thomas, din er en anden model, mere fræk, væsentlig mindre kilo, og er måske en anelse misunderlig ( dog ikke farven heheheh

Hygge

Lars

• #11   30. jun 2006 lars du skal jo regne med at der er et tab i kobling tramsmission og kæde og den slags, min skal yde 99 i motoren men smider 85 på hjulet

• #13   1. jul 2006 min skulle have 137 hk på motor, den yder 128 på hjulet, så procent mæssigt mister den mindre end din Ronnie, og det med en smadret kæde ( bliver skiftet mandag mens jeg sidder i spanien hehe )
    Så mener ikke den mister meget i transmision.

God sommer til alle

Lars

• #14   1. jul 2006 den mister jo noget alle steder hvor der er bevægelige dele fra krumtappen til det lejet i hjulet, og jeg synes ikke at det er noget at tænke videre over, det gør alle s´cykler, med mindre de er blevet justret og alt muligt, motor ydelsen der er opgiver fra fabrikken er jo målt durekte på akslen der går ud af motoren, og køber mman en ny mc idag og spørger hvad den har, så vil de som regel sige et tab på 10% til hvad den har fra motor og til hjul!

Kommentér på:
Start problemer

Annonce