{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha ybr 125
  • #1   31. jan 2013 Honda CBF 125 er også et godt bud, den er dog lidt dyrere, men den kører godt. Og så påstår de at den kører op mod 740km på en 13 liters tank. Det er længere end min bil kører på en 60 liters tank smiley

    Jeg synes dog brugtpriserne på dem ofte er helt hen i vejret. Giver ingen mening at købe brugt for at spare 3.000 eller mindre.


  • #2   31. jan 2013 jeg kunne nemlig se at yamahaen bliver solgt brugt til 7-9000kr. og honda 17000kr.så det er jo noget at et spring

  • #3   31. jan 2013 Honda cbr 125r. Yamaha yzf. 125

  • #4   31. jan 2013 Inde i byen er jeg sku glad for min.

    Men til meget lange ture, er noget fysisk større nu ik så tosset .

    Men kommer jo på behov og højde på personer smiley


  • #5   1. feb 2013 Jeg har selv en yamaha YBR 125 og jeg synes den er dejlig som SU cykel. Den er billig i drift, dele og forsikring og så man opbygget noget anciennitet. Hvis du har budget der ligger på omkring de 10.000 så er det sådan en du skal have, men vil du du ofre lidt mere så ville jeg til en hver tid nuppe en Honda CBR/ CBF.

  • #6   1. feb 2013 Har været ude og prøve en da jeg overvejede sådan en istedet for en scooter. Den kørte fint men havde ikke meget mc over sig. Synes sgu det er lidt synd at i skal rammes af de nye totalt latterlige regler, som kvæler mange folks lyst til at tage kortet. FØJ danmark

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #7   2. feb 2013 Man skal tage kortet, ellers er man først på stor mc som 24 årig
    Men det ville fratage mig lysten til at købe en MC de første 2 år.

    Håber VKO gør alvor af de vil fjerne den tåbelig regel hvis de vinder næste valg, som desværre først er om 2½ år


  • #8   2. feb 2013 Jeg har selv forudbestilt en Honda CBF 125 2013.
    Den skulle kunne klare 100-110km/t på motorvejen, Men der er gode muligheder for at få den til at yde lidt mere, så den har lettere ved at klare motorvejen, som, Udstødning og motorstyrring.

    Generalt er der bedre gensalgsværdi på Honda end Yamaha, men ved ikke hvad den stor forskel rent mekanisk er. Dog på adskillige internationale test viser resultater, at ønsker man en sporty maskine, med godt træk over hele feltet (taget størrelsen i betragtning) Så er CBF 125 den bedste i sin klasse.

    Jeg vil tro at en CBR 125, er for fysisk lille for de fleste, til at være en behaglig "racer"...


Kommentér på:
yamaha ybr 125

Annonce