1.635 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
28. dec 2007 Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Det er hård ved fælgen. Men han kan køre igen {{forumTopicSubject}}
Man må da sige han har noget værktøj med !!
Fælgen er han ikke så bekymret over, Er det en trådløs dæktryks målere dom sad midt i fælgen, Hvis der er det hvordan fungere det så ?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=53vpYN8GFXU&feature=endscreen
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Det er da vist en vandkølet maskine
http://www.youtube.com/watch?v=X0maT3gd8qE
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.267
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.382
Ja han er sgu ikke så pivet med et lille hul i dækket, en lap på at så kører vi igen. Vi andre havde brugt tre dage på mcg på at diskutere, hvorvidt det var forsvarligt, og så endt med at købe et nyt dæk.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
måske www.dækonline.com
ikke leverer der hvor han er... lol lol
...............................................................
han er sgu bare en frisk gut........
mvh
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 13 Emner: 80 Svar: 441
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 469
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.267
Fedt klip med Sjaak, i sær 3:57
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
Stor respekt til Sjaak, det er for nice det han gør!
sep 2011
Følger: 22 Følgere: 22 Emner: 42 Svar: 473
dec 2008
Følger: 25 Følgere: 45 MC-er: 9 Emner: 110 Svar: 680
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
Det er hård ved fælgen. Men han kan køre igen