{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Parkerings skade {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det min bike`s tur til og bide i asfalten, men på en træls måde...

Jeg holder parkeret i en parkeringsbås for KUN MC inde i Århus midtby ( lige over for salling til dem der kender århus)

Går en tur ind i salling for og kigge lidt og da jeg kommer ud ser jeg det så, i første omgang ligger jeg ikke mærke til det for min mc står som da jeg forlod den, men da jeg kommer helt hen ser jeg mit venstre sidespejl er bøjet helt tilbage, hmm tænker jeg det var da mærkeligt og i samme øjeblik kommer en som har set det over til mig og siger at ham der holder foran lige har bakket ind i min bike så det væltede ned på venstre side, shit tænker jeg og kigger lidt efter hvad der er sket.

Ridser på forskærm,sidespejl, hele venstre side af frontkåbe, motordækslet, koblinsgreb bøjet og ridset, styrende ridset, og min bagende er "meget" ridset og så mit blinklys er smadret, egentlig sjovt nok så meget der blir skadet af den "bare" vælter ned på siden smiley

Men fjolset der havde gjort det var dog blevet for og vente til jeg kom så vi fik det hele ordnet med forsikring så den er i vinkel, men stadig træls

Så nu kører jeg rundt på en ikke så pæn R6 mere, men kan heldigvis stadig køre smiley

God sommer til jeg alle
Peter S.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parkerings skade
  • #1   30. jun 2006 Hurtigt svar..
    Hold da fast det er godt at høre der trods alt findes ærlige mennesker der tør stå ved det de har gjort. Det tror jeg hører sjældenhederne til.
    Helt utroligt at høre det. Ellers ville det jo koste dig din selvrisiko hvis du har en sådan.

    Den skal jo sættes tilbage til standen før uheldet - så mon ikke det hele falder på plads. Jeg kan forresten anbefale Bille MC. Ypperlig betjening. smiley

    Lykke til.


  • #2   30. jun 2006 Ja Bille Mc er helt i top, det er også der jeg skal have det lavet, det er mit "faste" værksted rigtig god service og flinke mennesker !!!

  • #3   30. jun 2006 Apropo det med at bakke ind i en mc med en bil, så hørte jeg forleden dag da jeg var ude hos min forhandler, en kunde der havde parkeret i vejside. Så var der kommet en bil og kørt forbi cyklen, lavet en 3-punkt vending og kørt forbi cyklen en gang til, for der efter at bakke ind foran cyklen, med det resultat at han væltede den. Hans eneste kommentar var bare: "Der må du da ikke holde". Så er man da nok det største svin der findes på jorden. Det kan da godt være at han ikke måtte holde der, men det giver ham sku da ikke ret til at bakke ind i cyklen.

  • #4   30. jun 2006 hehe nej, nogen folk tror bare en mc er en "knallert" og det koster nok et par 100 og lave de små ridser, men de blir noget overrasket når regningen tropper op, og det "sjove" selv når vi holder parkeret er vi sku udsat i trafikken, vi har det ikke nemt.....

  • #5   30. jun 2006 "Fjolset" der laved en smutter,,, SKAL virkelig have ros for at blive og stå ved sit skade,,

    Virkelig posetivt overrasket over billisten,,,

    Bo


  • #6   30. jun 2006 HayaBOsa (roskilde) Hel enig med dig....

  • #7   30. jun 2006 ja, det er pisse ærgeligt, bryder mig nu heller ikke om at holde på den mcplads der overfor salling, der kommer masser af mennesker som vader ud og ind mellem cyklerne og biler og lastbiler kører frygtelig tæt på, jeg plejer at kører ind i den lille gyde der er mellem salling og phuset, der ka man holde i fred

  • #8   30. jun 2006 I sådan en situation kører man efterfølgende ud til den herlige, ærlige person, medbringende en god flaske vin som tak. Der er tilsyneladende ikke mange, som har lyst til, at stå ved en dum situation som den du kom ud for, og det er derfor ekstra vigtigt at vise lidt anerkendelse overfor de få som tør. Jeg har ladet mig fortælle, at italienske vine er særdeles populære for tiden ; )

  • #9   1. jul 2006 Peter S. Æv hvor surt, håber den hurtigt bliver fin igen!

    Bademester: Lyder som en rigtig god ide! Umiddelbart kunne man synes at det burde være omvent, men når man ser på hvor mange der bare kører deres vej, synes jeg det er dejligt positivt at se at der stadig er ærlige mennesker tilbage. Man kan jo håbe at han bliver så overrasket at han fortæller sine venner og bekendte om det, så også de tør at stå ved det, den dag de selv kommer til at vælte en MC, i stedet for som det ofte er nu, bare at stikke af.


Kommentér på:
Parkerings skade

Annonce