{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

gsxr 750 {{forumTopicSubject}}

Den kommer fra Tyskland og der står 98hk i papirerne. Her i dk har de 118hk. Der er ikke noget i indsugning, fladspjældene kan løftes helt op med fingrene. Umiddelbart kan jeg ikke se nogen skive i plastlågene på karburatorerne, hvilket er det eneste sted den burde være ændret efter hvad jeg kan finde på nettet.
Nogen som har fundet en løsning ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gsxr 750
  • #1   9. feb 2013 På FJ'en var der en indsnævring i indsugnings gummi'et, det mellem karbs og cyllinder. Kunne være det samme på din

  • #2   9. feb 2013 Min var plomberet i forrørende.. Der var svejst nogen skiver i, og den var blevet dyset ind efter det.. Det blev sku godt da der kom andre rør på, og et kabutjek:)

  • #3   9. feb 2013 Prøv at måle venturi. Kan være at der er mindre carb på, end på std.

  • #4   9. feb 2013 der er ikke noget i forrørerne, den har fået komplet yousimura monteret, og der sidder std carb på. Det eneste jeg har kunne finde på tyske sider er, at der skulle være en skive i toppen af karb, men der er ikke nogen.

  • #5   9. feb 2013 Har du overvejet om der overhovedet er en drosling påmonteret? Det er nemlig ikke usædvanligt, at tyskerne har det påtegnet papirerne af forsikringsårsager, men fjerner den og reelt kører fuld effekt. I givet fald vil en rulning jo hurtigt afsløre det.

  • #6   9. feb 2013 Langt fra sikkert den er droslet overhovedet, købte selv en gsxr 750 i dysseldorf for 5 år siden, den var kun droslet på papiret

  • #7   9. feb 2013 Det er selvfølgelig en mulighed at droslingen er fjernet uden det er fjernet på papirerne, men det kan jeg kun checke på et rullefelt. Det er også min mening til foråret da den har fået anden udst. og luftfiltre. I mellemtiden kunne jeg jo bruge tiden til at evt finde ud af hvor el. hvordan den er droslet.

  • #8   9. feb 2013 Ecu og indsugnings knast på de franske og tyske 96-99 srads. Siger min " kloge Åge " smiley

    En tur i bænk fortæller om det er skiftet.

    Ecu kan du tjekke nr på. 100hp er den samme som bruges i Californien modellerne..


Kommentér på:
gsxr 750

Annonce