Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC i Thailand
  • #1   9. feb 2013 Det kan du sagtens. Bare husk altid og tegne forsikring og kun lej ved de store. Tøver du lidt kan jeg varmt anbefale ATV.
    Inde i Bangkok skal du nok holde dig til taxa osv.
    Hvor skal du hen? Eller hvor vil du leje?

• #2   9. feb 2013 Det er ikke lagt fast endnu hvor vi skal gøre det. Vi skal rejse rundt, så vi havde egentlig overvejet at gøre det lidt væk fra de store byer og veje. Tænker du på at jeg skal være dækket ind under min rejseforsikring eller ved det sted vi lejer??

• #3   10. feb 2013 Det sted i lejer, tit har de en tillægs forsikring, det kan godt svare sig at tage med:)

Hvis i tager nord på for at se elefanter er der fint at køre mc op til chang mai ( håber det er stavet rigtigt)

Nede sydpå er der er der enkelte øer hvor det kan svare sig men kig lige på kvaliteten af veje før du slår til. Der er en scooter eller ATV også udmærket.

Rigtig god tur:-)

• #4   10. feb 2013 Jeg har kørt ca 30000 km rundt i thai på Mc og er lige kommet hjem fra min sidste tur
    Har lavet et par foto album som du kan se mine gallerier,
    hvis du har nogen spørgsmål osv så siger du bare til , har også div gode kort, som du evtl kunne låne samt navigator med lokale kort på

• #5   10. feb 2013 ned og kør på stjålende mc'er! hehe smiley

Min kammerat var dernede og de valgte en lille bod.. De skulle aflevere deres pas, og fik af vide hvis den fik ridser eller noget, fik de det ikke igen før de selv havde fået ordnet den... jeg synes det virker lidt lumsk, skal hvert fald ikke have 4 Elias'er med samme navn som mig og kopi-pas rendende rundt omkring og lave revage.

Men har ingen erfaringer med de store boder, som der bliver anbefalet.

Kommentér på:
MC i Thailand

Annonce