{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

Kawasaki ZX10R måske / måske ikke {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg er sku blevet lidt lun på sådan en kawasaki zx10r. 07
(Ikke prøvet endnu)


Men er lidt i tvivl om der er noget man specielt skal være opmærksom på. Fx. Årgang 04-05 og 06-07 eller er der ingen ændringer der. Eller andre kendte fejl.

Har været igennem forumet, hvor Jeg kun fandt noget om for fælgen og bremse kaliber på ældre modeller.

Håber det er til at forstå.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki ZX10R måske / måske ikke
  • #1   12. feb 2013 Tjek også stellets underside, lige over motoren. Der kan det være revnet, mener det er værst på 04-05 modeller, men bare for en sikkerheds skyld.

  • #2   12. feb 2013 04-05 har/får status som klassiker, det er hooliganversionenen. Siges at være svær at tumle, har ingen styrdæmper osv. Mange synes den har det fedeste design. 06-07 deler vandene rent designmæssigt, men hvis det er den du kigger på, må den sag jo være afgjort for dig. For hver ny generation får de mere og mere power, men bliver lettere og lettere at køre. Nogen vil sige, at de bliver kedeligere smiley

    Alle versioner er utrolig pålidelige. Kig på zx-10r UK forum. Der er timers læsestof. Her kaldes 06-07 generelt for Barra - slang for trillebør. Vurder selv om det er fair smiley


  • #3   12. feb 2013 Kan også anbefale www.zx-10r.net

  • #4   12. feb 2013 Har selv zx10-r fra 07, og jeg holder virkelig af den maskine.. Jeg har ikk opdaget nogen fejl på den, men har hørt rygter om dårlige gearkasser på den, men intet jeg har mærket til..

  • #5   12. feb 2013 SJYP, hooliganversionenen, Ja den var ny Hehe smiley

    Har hørt: Widow-maker maser af gange,

    Og: The 2004, on the other hand, is downright belligerant and doesn't respect its rider any more than R. Kelly does a teenage girl.

    Og:It all seemed like a good idea, providing riders with what they asked for; a racebike on the street with pure unadulterated speed and zero compromises. But contrary to what you might think, Kawi soon realized the difference between what the public wants and what the public can handle are two different things.

    (link fjernet)




  • #6   12. feb 2013 Hehe, Jesper, sammenligningen med R. Kelly's (manglende) repekt for en teenage pige, er sgu også meget sigende. Hvis man læser brugttest af 04'eren er journalisterne ellevilde. 06'eren er på alle måder en bedre motorcykel, 08'eren endnu bedre, men ingen af dem har 04'erens attitude smiley

  • #7   12. feb 2013 Okay, den lyder vild..

    Glæder mig til at komme ud og prøve en, når vejret vil.

    Kørte en gsxr 1000 i sommers, den kørte sku meget godt.. Hvordan er de i forhold til hinanden, hvis man kan samligne dem..


  • #8   12. feb 2013 Google Ulrich smiley Der findes masser af sammenlignende tests mellem GSXR1000, R1, CBR1000RR og ZX-10R.

  • #9   12. feb 2013 ZX10R, R1, GSXR1000, FireBlade osv er alle fine cykler.. Men ingen af dem er en S1000RR :o)

Kommentér på:
Kawasaki ZX10R måske / måske ikke

Annonce