{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

vigtigt, læs alle sammen {{forumTopicSubject}}

jeg ville lige lave en lille moralprædiken for jer alle, MEN med en go hensigt

Den lyder på at nu kommer høsten jo snart, så vil der jo være en masse bønder som ligger og kører på vejene og tror de er de eneste der har lov til at være der, så jeg vil da på det kraftigste opfrodre til at vælge de steder hvor man kører "TIL" med omhu, for uanset hvem der har ret til at køre først er VI altså de mindste og taberen af en mc og en traktor, vil jo gerne have at folk kommer igennem sommeren så vi kan nyde godt af hinanden i lang tid endnu

Mange venlige tanker til mine med MC'ister

Ronnie rasmussen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vigtigt, læs alle sammen
  • #1   1. jul 2006 Og fæces

  • #2   1. jul 2006 Sidespejl er der for at blive slået af smiley

    Kør forsigtigt og kør som om folk er idioter - selvom man også selv er idiot, gør det ikke noget :o)


  • #3   1. jul 2006 og det er ikke kun korn i svingde vi skal passe på og traktorne..... men også bare på de strækninger de køre på for jord knolle kan der blive mange af og aldt muglig andet....

  • #4   1. jul 2006 er selv bonde så vil lige sige til forsvar: vi tror ikke at vi ejer vejen men mener vi har al ret til at benytte den ligeså meget som alle andre har.. den kan ske der ryger lidt korn i svingene, det kan man ikke se og vil i ha man skal gå rundt med en kost i hvert sving? for høsten er en travl tid med 400 timer om måneden og tit mere endnu.. håber i forstår er ikke et surt opstød bare en fortælling fra vors side af..:)

  • #5   1. jul 2006 mummi forstår dig godt, men hvis jeg smider min cykel på grund at at en landmand har stress, så bliver jeg sgu nok en anelse sur... lover siger faktisk at i SKAL feje i hvert sving i taber noget... bare en fortælling fra min side af:)

  • #7   1. jul 2006 ja der bliver sku lidt for mange tønder i man så må man jo gasse ned.. men håber i overlever høæsten..;)

  • #8   1. jul 2006 Ja, Thomas L har ret. De kære landmænd skal faktisk rydde op efter sig.
    Så Mummi... Det er bare ud med kost og spand


  • #9   1. jul 2006 har prøvet hvor min mc pludselig blev væk under mig i et sving der ellers var helt blødt. Fandt så ud af at på ny asfalt, der jo er kulsort, så skal man lige holde øje med om der er nogle raps marker i nærheden. (store gule marker). Raps er små bitte sorte frø og når bønder lige kører rundt i sving med ny asfalt, taber en del af de små frø, så ryger man sgu rundt. Og man kan måske godt høre at jeg er vokset op på landet ;o)

  • #10   1. jul 2006 jeg har prøvet en bonde ikke ryddede op på vejen after sig, mit tøj og cykel lugtede af gylle i 14 dage! selv om jeg vaskede begge dele 4-5 gange, men self skal vi alle være der, og er godt klar over at i bønder har MEGA travlt, er selv opvokset i en by med masser af landbrug rundt om!

    men vi skal jo alle passe på hinanden, bønder som mc'ster, kan også godt se det ikke er nemt for en bonde, det ene øjeblik er der frit, det næste har man kørt en mc over!!!!! det ikke nemt


  • #11   1. jul 2006 .....men tak for advarslen, Ronnie. Det er ganske ufedt, at sejle ind i et stort, lækkert, blødt sving med knæet i (næsten) kontakt mad asfalten, for dernæst at smide det fabelagtigt dyre legetøj direkte ud i en pestbefængt mark, fyldt med humlebier og andet lort.....

  • #12   1. jul 2006 ja vi bør alle passe på hinanden.. har selv kørt en mc'ist ned om ikke så sig for hvilket han indrømmede selv.. men pas på, og vi vil gøre det samme.-.;) ret skal være ret og der skal være plads til alle..

Kommentér på:
vigtigt, læs alle sammen

Annonce