{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yzf 1000 R thunderrace/ Yzf R1000 (R1)
  • #1   25. feb 2013 så vidt jeg ved er R1 med en helt anden motor ,bla. med gearkassen 'ovenpå' smiley

  • #3   25. feb 2013 Lars N , argg... en Thunderace er vel ikke en Touring cykel smiley

  • #5   25. feb 2013 Thunderace er en stor cykel, med god plads, en sport touring, var 95% glad for min gamle, syntes styret var en smule lavt originalt, men en DEJLIG maskine.
    En R1 er en lille maskine, en touring gut som mig slet ikke kan forstå folk køber, med mindre de køre på bane.
    T


  • #6   25. feb 2013 en R1 er bare en dejlig maskine smil..ses der ude når det en gang bliver sommer

  • #7   26. feb 2013 jeg synes også en r1 er en dejlig letkørt maskine... med lidt grynt i... det har thunderacen nok også den er bare lidt mere klodset. Men nok også mere komfortabel! Iøvrigt har r1 stakket gearkasse, for at få plads til en længere svingarm! - på trods af den har en meget kort akselafstand og har let v. at løfte snuden.

  • #8   26. feb 2013 thomas L. det kan næppe overraske nogen, at en touringgut ikke vil købe en R1er, lige så lidt kan det vel overraske at en racer gut næppe vil købe en touringmaskine.
    jeg er glad for min R1er, men jeg er heller ikke til touring, og jeg kører heller ikke bane


  • #9   26. feb 2013 thunder acen er sidste host fra den gamle FZR1000, R1 er en helt anden maskine

    r1'tteren er lettere og ja mere raceorienteret.

    I min bog går de efter go forskellige segmenter. En thunderace hører hjemme på en motorvej, ikke en bane


  • #10   26. feb 2013 Martin S, som flere på tråden helt rigtigt skriver er R1eren er en helt anden mc, ren race, kørestillingen er ikke af de bedste hvis der ikke er lidt fart på.

    Thunderacen tror jeg er mere behagelig, at sidde på ved lavere fart omend kørestillingen på den vel også må siges at være i den foroverbøjede stil. Og ja motorene er forskllige for de to MCer.


  • #11   26. feb 2013 1000 tak for informationerne.
    Var bare lidt i tvivl om hvad den store forskel var. er "måske" ved at få mig en thunderrace.
    Jeg er nu både til race, men osse sporttour maskiner. må tilstå at jeg pt. gerne vil afprøve denne maskine, da min sidste (zx6r ninja) blev lidt for meget. jeg syntes man blev så træt i kroppen af at køre på den, og ja jeg ved godt farten skal holde en oppe, meeeeeeen svært at køre 200 + i byen og samtidig uansvarligt. (vi skal tænke på der er en dag med vores børn igen i morgen smiley )


  • #12   12. mar 2013 Du bliver ikke ked af en Thunderace!
    Super letkørt og dejlig på langture


  • #13   11. apr 2013 yzf r1 er en reser og thunderrace er en turing mc

  • #14   11. apr 2013 racer og touring mc smiley
    Men i øvrigt må en Thunderace kategoriseres som en sports-tourer..


Kommentér på:
Yzf 1000 R thunderrace/ Yzf R1000 (R1)

Annonce