1.239 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Udlejning af racercykler på solkysten. Udlejning af racercykler på solkysten.

Jeg vil gerne have nogele meninger om dette: Jeg er ved at åbne en udlejning af Harley på Solkysten. Men jeg er jo selv også til racere. Hvis jeg nu invastere i 4 racere. Tror i så der vil være markede for at leje dem ud til turister. Lige nu har jeg 2 CBR 900 RR. af ældre model. Min priside vil være ca 85€ om dagen. Vi har jo Jerez lige om hjørnet ca, 200 km. Med både MotoGp og superbikes. Ville du f.eks leje en cykel hvis du skulle på ferie hernede.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlejning af racercykler på solkysten.
  • #1   28. feb 2013 Jeg har før overvejet det. De steder jeg har været har det dog kun været scooter-mc de lejede ud.

Plejer også at leje et par ture på jetski når vi er syd på. Så hvorfor ikke en MC smiley

Dog ville jeg dog selv være nervøs for hvem jeg lejede ud til og hvilken erfaring de har? CBR 900RR er jo ikke nogen sløv maskine.

• #2   28. feb 2013 Genial ide! Problemet bliver bare som R.M.E siger hvor meget erfaring har folk?
    Kunne også forestille mig en racer udlejningscykel forsikring ville være latterlig dyr umiddelbart.
    En anden ting er at det er ganske hårdt ved dem, vi har lejet cykler før når vi har været på ferie. De fleste har haft en rigtig hård tilværelse med små ødelagte gearkasser og resten af cyklen har sjældent været helt i orden heller.

• #3   28. feb 2013 Men Mikkel, er det ikke fordi det er indfødte der har dem og er ligeglade? Tror en dansker der udlejer til en dansker ville gøre lidt mere ud af det, især hvis han ved det er god reklame, og modsat er det jo træls folk siger man udlejer noget gammelt lort.

• #4   28. feb 2013 Er nu ikke i tvivl om at det som han lejer ud nok skal være iorden fra start af, men det kan jo sagtens nå at blive kneppet når det har været gennem mange hænder. Folk behandler bare ikke andres ting, som deres egne. Tror nu de steder vi har lejer har været baseret på at udlændinge skulle leje køretøjer. Men planen er vel at udleje til alle, og ikke kun danskere? Hvis det kun er danskere, bliver det en smule niche præget.

• #5   28. feb 2013 Mener bare at bedre bikes er dyrere, og hvis de er bedre rygtes det jo at tingene er i orden, dårlige rygter flyver 10-20 gange hurtigere siges det.
    Hvis der kommer en inder og lejer en mc et sted, så går han vel ud fra det er den samme slags lort som han er vant til at se hjemme, fuldstændig jødet af at 3 mand har kørt på samme tid osv.

• #6   28. feb 2013 Nu skal jeg ikke være, en sur kælling. Og sige det kan du bare ikke, men find lige et forsikringsselvskab først, der er med på ide. Husk at medbring RIGLIG med glidekæm..... For de vil helt sikker forsøge at røvbule dig, så du ALDRIG glemmer det.

• #7   28. feb 2013 Jeg synes det er et fedt alternativ, har tit overvejet at leje en sports på en ferie, gider bare ikke choppere og scootere !!!

• #8   1. mar 2013 Jeg tror ikke på at du får noget godt ud af det !
    De mennesker der tager på ferie vil ud og se noget og det indholder også grusveje, og gerne en tur ned på stranden, og med en styregeomatri som en RR er det dømt til at gå galt
    jeg lejer altid Mc på ferien hvor jeg ikke har min egen med, og dem man ser flest af er faktisk
    Kawasaki Versys 650
    Kawasaki ER 6
    Lidt Honda Hornet 600, de er lige kommet med en ny model a la Versys sådan lidt offroad noget
    Hold dig til noget i den stil og husk at montere en Rack på dem samt den lille motorbøjle, kan se de fleste har været i brug

• #9   1. mar 2013 PS husk klistermærket, at der ikke må bruges tanktaske ! ! !

• #10   1. mar 2013 Fed idé.. Jeg ville helt klart have lejet en.. Du laver jo bare et stort depositum oveni.. Forsikringen ved jeg var grunden til jeg ikke lejede i Florida... FUUUUCK det var dyrt..

En Hornet ville også være et dejligt valg at have, men fireblade ville jeg nu godt kunne "nøjes" med;)

• #11   1. mar 2013 Takker til nu for jeres input. Men vil da gerne hører flere meninger.

• #12   1. mar 2013 Mit indtryk er at mange kommer til sydspanien med et ønske om at køre i bjergene.

I bjergene er der mange sving.

Nogle sportsmaskiner ville derfor være ideelt.

Måske endda hvis i fra butikkens side af, kunne foreslå nogle ruter og en cafe at stoppe og strække ben på på vejen...

Jeg ville nok ikke leje rigtige sportscykler ud.

Køreglæden på en supersport afhænger altså af at den fungerer.

Men sidst jeg var i spanien lå jeg og tævede rundt på nogle bjergveje på en 125cc scooter, og det var da meget sjovt.
    Men aldrig har jeg prøvet at svinge på noget der føltes så livsfarligt.
    Det var sådan en honda Sh125 look-a-like.

Men på den anden side.. Hvis du har et par 900 fireblades, evt anskaffer et par cbr600f og en v-strom, så er jeg sikker på i kan sende nogle grupper af lejere af sted, som kommer tilbage med et stort smil på læberne og som skriver en rigtig god anmeldelse.

Kommentér på:
Udlejning af racercykler på solkysten.

Annonce