{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Nye regler 18-24 år 600 cc ? {{forumTopicSubject}}

Hej mg !
Jeg er igang med tage kørekort til motorcykel og er 23 år.
Jeg må først køre på over 600cc når jeg fylder 24 åbenbart.
Synes bare det helt latterligt at skulle købe mig en 400-500 cc frem for en større cykel som jeg havde i tankerne, for kun at bruge den 1 sæson!
Nogen der ved hvad konsekvensen er hvis man bliver stoppet på en 600-750 fx ?

Mvh Kasper smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye regler 18-24 år 600 cc ?
  • #2   28. feb 2013 Nej 24 år siger min kørelære. Kan komme op til en prøve der når jeg fylder 24 åbenbart. Hørte så sent som her til aften..
    Glemte bare spørge om konsekvensen af hvad der sker hvis jeg bliver stoppet på en lidt større.

• #3   28. feb 2013 Du skal bare købe en der kan drosles, kan ikke lige huske om det er maks 98 eller 96 hk den må have

• #4   28. feb 2013 Ah okay, troede kun det kom an på kubik.
    Men ku være lækkert hvis man bare kunne få lov drosle den ned ! smiley

• #5   28. feb 2013 Du kunne jo prøve at ringe til politiet eller benytte søge funktionen. Du er nok nr 117.000 der har spurgt om det herinde. Ellers hør din kørelærer ad, han vil sikkert godt give et råd så du kan fortsætte med at sponsorere hans levestandard.

• #6   28. feb 2013 Jesper : Nej der står ikke 117.000 indlæg om det herinde, der står reglerne om det ja.. men mit spørgsmål lyder hvad konsekvensen er hvis man bliver snuppet..

• #8   1. mar 2013 Tusind tak MJ

• #9   1. mar 2013 Du kommer ind under kategorien A2 til at starte med smiley dvs. 48 hk ubegrænset volumen men maks droslet ned fra det dobbelte tilladt altså 96 hk smiley

hav en god weekend smiley

• #10   1. mar 2013 bøden er 7000... steg her i 2013...

ellers som andreas siger. så en R6 eller hvad det ellers er af en våd nybegynder drøm som man slet ikke er parat til i mit hoved, hvis ingen erfaring haves, kan du altså først kører når du er 24, den må ej drosles ned til 48hk.

• #11   1. mar 2013 Jae, ved godt hvad jeg laver på en crosser efter 12 år på crosser..
    Men, ja super ærgerligt man skal starte på det. Havde bare fået forståelsen af at det var kubik fordi så var en r6 feks meget god da den er 599 cc..
    Så øv højst 48 hk.. Var sørme ikke meget.

Kommentér på:
Nye regler 18-24 år 600 cc ?

Annonce