{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS500 Drillver ved 1/4 gas
  • #1   7. mar 2013 det er da bare at køre retur med den , den skal vel ikke køre dårligere af at være på værksted eller gi dem et ring og snakke med dem om det

• #2   7. mar 2013 har skam snakket med ham om det.

og den gjorde det også meget "lidt" før.
    men nu efter ventiler står som de skal osv osv. så gør den det mere end før.

og han sagde det var de "små" dyser i karburatorene der sku skiftes med nogen i et par Nr. Størrere.

• #3   7. mar 2013 fordi det går udover Igangsætningen.

for når jeg ska sætte igang så ska den ha lidt meres gas for ik og "hakke" igang.

• #4   7. mar 2013 dvs nogen har sat mindre dyser i karburatorerne på et tidspunkt ?? Det er da den største røver jeg har hørt på denne side af rom..

Bevares, problemet kan måske godt være blevet værre af der er stillet ventiler på den, men man afleverer sq da ikke sånt noget ??

Det er ikke dyserne der er for små, det gir om muligt mindre mening end at køre Renault.

Min kawa gør det altid lidt efter at ha stået stille efter vinteren, kører et par tanke vpower igennem (indeholder rensemidler) så holder det op.. det tror jeg mere på..

gætter mere på karburatorerne trænger til at blive skilt af og renset og renoveret op med nye dele og grundjusteret på ny...

• #5   7. mar 2013 Jeg havde præcis det samme problem med min gamle GS500, efter den havde været inde og få justeret ventiler. Her var problemet at den var dyset forkert, hvilket var min egen fejl, da jeg selv havde ligget og skiftet dyser efter jeg havde sat ny udstødning på.

Jeg mener at den blev omdyset til en 134 eller en 134,5 (hvis der er noget der hedder det) af værkstedet. Den kørte originalt med en 135'er, men som før nævnt krævede den nye udstødning en omdysning.

• #6   7. mar 2013 Min blev dyset op til #150(hoveddyser) da den ik gik ordneltigt med sin udstødning.

og det løste mange problemer, dog drillede den lidt ved 1/4

og idag efter ventiljustering, driller den så en del mee ved 1/4

alle dyser udover Hoveddyserne er de Originale.

Kommentér på:
GS500 Drillver ved 1/4 gas

Annonce