{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.768 visninger | Oprettet:

Kawasaki Z900 originalt styr - Hvor henne..??? {{forumTopicSubject}}

Leder efter 2 stk. original styr til kawasaki Z900 fra 76 og 78 (men det er det samme styr). Har fundet noget over Ebay, - se link

http://www.ebay.de/itm/250731236428?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Men syntes det ser for højt ud i forhold til denne originale Z900 på billedet. Nogen der ved hvor jeg med sikkerhed kan finde det originale.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki Z900 originalt styr - Hvor henne..???
  • #1   12. mar 2013 Hej Prøv at Google Jørns MC .Han er ved en masse om de cykler.
    Jeg tror i øvrigt at jeg har noget indsugnings gummi til at ligge til sådan en cykel
    hvis det har interesse. Hilsen Thomas

• #3   12. mar 2013 jørns mc, han ved vist hved der erværd at vide om de modeller og kan skaffe nærmest alt hvad der kan skaffes til dem: (link fjernet)

• #4   13. mar 2013 Fra frabrikken blev der ikke lavet z 900 i 1978 -der hed modellen z 1000 A2 eller måske ltd
    Men det kan godt være en z 900 A4/5 som står som årgang 1978 enten ved en fejl eller som først kom ud at køre i 1978.
    Der er meget forskel på modellerne men evt gogl stelnr.
    Der er også forskel på styr en 1976 kør med multistik til elgreb og en 78er kør med indvendi ledninger og enkelte stik.
    og så er der hvilket land cyklen er født om der er høj eller lav styr.
    Er ikke sikker på om du kan købe orginal men du kan købe kopi.
    men ellers ring til jørn.

• #5   15. mar 2013 Kanon. Tak for indput allesammen.
    Karl K - Super information, men er det ikke sådan at det høje styr er samme højde og bredde uanset årgang.? Også selvom der er forskel på stik/greb og ud/invendig ledninger.? Jeg har allerede kontaktet Jørn's MC og afventer svar om han har noget liggende. Stig

• #6   15. mar 2013 Jov højde+ brede ens men fler huller på et 1000 styr-og hvis du har 2 cykler stig skal du passe på med at vende ryggen til dem-de kan finde på at formere sig så du pludselig har en hel stak.

• #7   16. mar 2013 Ha ha ha ... Du har fuldstændig ret Karl. Startede med at købe MC igen i 2011 efter en pause på 12 år.... OG NU HAR JEG 4...!!!

Du kender vel tilfældigvis ikke originalmålene højde/bredde på Z900 styret..? har ikke hørt fra Jørns MC endnu.

• #8   17. mar 2013 Så skal jeg jo til at finde en tomstok -jeg har jo nok en 5 stk brugte -det kan godt være jeg har et par nye.
    men det orginal nummer du linket til først er ikke styr men en af styrholderne hvis jeg ikke har set forkert.
    det måler ca 80 cm bred og ca 30 høj det kommer an på hvordan man måler-
    mvh kk

• #9   17. mar 2013 Nej, link er er til styret som vist her. Og mål er angivet til - Bredde: 740 mm , Højde: 240 mm.

Men vidste ikke du selv lå inde med styr.? Vil du sælge et eller 2.? Brugte er også ok hvis de er nogenlunde pæne. Du kan evt. ringe på 24887458 eller på min mail winther7@stofanet.dk. Stig/Næstved

profilbillede
Kommentér på:
Kawasaki Z900 originalt styr - Hvor henne..???

Annonce