{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Kim J
Kim J
Tilmeldt:
8. mar 2012
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 8

+ / - ved R1 '00 {{forumTopicSubject}}

Jeg har kig på en Yamaha R1 årg. 00/01
Jeg har ikke så meget kendskab til sådan en maskine. Så
Jeg ville gerne høre folks mening om den. Er der noget man skal
Være ekstra opmærksom på, såsom fejl, mangler eller nogle "børne sygdomme?" På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  + / - ved R1 '00
  • #1   15. mar 2013 Hvad kører du på i forvejen ? (:

    Hvis det er første maskine nogensinde, så ville det nok være hul i hovedet (: men har du kørt racermaskiner før, så det vel okey valg (: kunne godt tænke mig en selv, men da jeg ikke har erfaringen endnu, så føler jeg sgu ærlig talt ikke jeg hverken kan håndtere den eller udnytte den.. og så er det synd at den bare kører "mormor" kørsel forhold til det den nu kan (:


  • #2   15. mar 2013 Mener at 2 gear kan være et problem på de årgange. Dog ikke sikker på om det kun er på r6

  • #3   15. mar 2013 R1 årg 00/01 altså en rn04 model er en rigtig god maskine, har nu haft min i 3 år og skal i gang med sæson nr 4 på den. Jeg har aldrig haft nogen som helst problemer med den. Det er en racer, men kan godt bruges i hverdagen uden problemer, men vil dog ikke byde mig selv en tur til Sydfrankrig på den.
    Den ligger rigtig godt på vejen og trækker vildt. Hvis du ikke har kørt racer før så start med en mindre, f.eks en r6 eller zx 6 r.

    Ps. det med andet gear var på første model r1 altså en model rn01 årg 98/99


Kommentér på:
+ / - ved R1 '00

Annonce