1.356 visninger
|
Oprettet:
Er da godt {{forumTopicSubject}}
At jeg er glad for at skrue motorcykel også!
Det der med at komme ud og køre er da noget opreklameret pis.
Kommer vi da ikke før til maj, som det vejr det opfører sig lige nu.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
sep 2011
Emner: 17 Svar: 451
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 258
Men glemte sku at stille den ind så den fik lidt sne..
aug 2009
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 386 Svar: 2.270
Næsen løber stadig, så der skal være ordenligt vejr inden jeg igen begiver mig ud.
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 46
Helt enig i dine synspunkter, og fed kværn du har der, den sparkede sgu´ r.. dengang
i halvfjerdserne
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.323
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.323
Er da godt