1.777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

BMW K 100 LT godt eller skidt ?? BMW K 100 LT godt eller skidt ??

Hej Folkens.

er der nogen med overnævnte mc som kan sige godt eller skidt om denne mc, evt nogle fif´s til hva man skal være opmærksom på ved et evt køb.

den er fra 1991 og har kørt 109.000 km. (1000 cc)

Mvh Bjørn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW K 100 LT godt eller skidt ??
  • #1   17. mar 2013 ENORMT GAMMELDAGS KÅBE, men ellers tror jeg den er fin, ville dog til hver til vælge en anden, KUN pga kåben.
    fj 1100 fj 1200 gts 1000 gtr 1000 st 1100 gsx f 1100 osv.
    T

• #2   17. mar 2013 Ja den med kåben er noget gammeldags, men har fået den tilbudt til en rimelig fornuftig pris så ;.)

• #3   17. mar 2013 Har selv haft en K-75 cc, en K-100 RS samt en K-100 LT, mener disse K-modeller er ualmindelig stabile og synes de køre rigtig godt, så kan gammel dags kåbe være grim eller ej, det er tysk kvalitet når det er bedst:-) når du skriver du kan købe billigt, hvor meget er så billigt i dine øjene?

• #4   17. mar 2013 Der er noget med at de ryger en del ved start pga olie er løbet ned i forbrændingsrummet, dvs en rep er på vej et stykke ude i fremtiden, min kammerat havde sådan en, kørte perfekt sagde han. Kører i dag GS1150 2005

• #5   18. mar 2013 Det lyder bare rigtig godt folkens. har også selv fornemmelsen af at det er en okay maskine. den skal bruges til at køre lidt frem og tilbage på arbejde her i sommeren så.

• #6   18. mar 2013 Allan R. Det er kun hvis de står på sidestøttefoden gennem længere tid..Har ikke noget med rep. at gøre....
    Det er en bundsolid maskine, der bare kører og kører, hvis den bli'r passet ordentligt......
    Ang. kåben, så er det bare noget der du'r, gammeldags eller ej!!
    Billigt, hvad er billigt??

• #7   19. mar 2013 30 kilo for en 91ér er det ikke okay eller

• #8   19. mar 2013 Jeg synes umildbart prisen lyder okay, måske endda i den billige ende, uden jeg dog vil lægge hovet på blokken, har jo heller ikke set den, nu ved jeg ikke hvad du har haft af MC før, men jeg tror nu ikke du bliver ked af at ejer sådan en Bimmer, den er efter min overbevisning rimelig stabil og ikke så mange hurlumhej..

Kommentér på:
BMW K 100 LT godt eller skidt ??

Annonce