1.418 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Ekstra nøgle? Ekstra nøgle?

Jeg har kun en nøgle til min Kawasaki ER-5, men jeg kunne godt tænke mig en ekstra. Jeg kan se at man kan købe en rå nøgle på ebay, men hvor får man den lavet så den passer til tændingslåsen?

http://www.ebay.com/itm/KW16CP-key-blank-Kawasaki-Key-ZRX-Versys-Ninja-ER-5-650R-ER-6n-ZX-6RR-Z750-ZZR-/280956554278?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item416a50cc26&vxp=mtr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra nøgle?
  • Andreas .
    Andreas . Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 74
    #1   26. mar 2013 I en hælebar smiley

• #2   26. mar 2013 (link fjernet)

• #4   26. mar 2013 tag i den lokale silvan eller imerco:D der kan de lave nøgler eller kan din lokale låsesmed smiley

• #5   26. mar 2013 Ok super så er det bare med at få bestilt en nøgle... :o)

• #6   26. mar 2013 låsesmeden har de blanke nøgler på lager, så ingen grund til at købe sådan en.

• #7   26. mar 2013 Ok men det var nu rart nok hvis den lignede den originale. :o) Ellers skal jeg nok ind til en kawasaki forhandler, men de tager nok en høj pris for sådan en lille nøgle.

• #8   26. mar 2013 Er det den røde nøgle du har?

For det kan være maskinen har brug for en kodning som ligger i nøglerne.
    Hvis du så bare få lavet en kopi af den grå nøgle (hvis det er sådanne en du har) så får du ikk kodningen med over i den ny.

• #9   26. mar 2013 Jeg snakkede lige med Kawasaki i Kolding. De sagde at det kostede 600 kr at få lavet en nøgle. Synes at det lyder helt vildt.

• #10   26. mar 2013 Niels

Hvorfor synes du det , hvis der er startspærrer i din nøgle er det prisen +-

• #11   26. mar 2013 Jeg tror ikke der er startspærre på en ER-5 fra 2005. Fordi en nøgle koster måske 40 kr og så koster det åbenbart 560 kr at få den slebet til... :o/

• #12   26. mar 2013 Hvis du følger dem der siger man ikke behøver kåbe den på nettet KAN du være uheldig og gå forgæves.

Måtte jeg i hvert fald da jeg skulle have lavet en til min Gixxer K1. Der havde de kun en model der var ca. 5mm kortere end den jeg kom med. Så de bad mig finde den rigtige selv, for ellers kunne de bestille 1000 forskellige nøgler hjem uden at være sikker på at ramme den rigtige... Hvilken service. smiley

• #13   26. mar 2013 Kawasaki begyndte med startspærrer i 2004 i forskellige modeller men ER 6/versys er ikke beskrevet i mine kataloger ?
    Uden startspærrer skal du regne med ca 100 kr med startspærrer ca 600 kr
    Alt Incl dvs du skal ikke købe noget andre steder
    Hilsen Låsesmeden

• #14   26. mar 2013 Hippie
    Den besked vil du aldrig få ved en Låsesmed ? du har sikkert været ved din tømmer eller bager for at købe den

• #15   26. mar 2013 Ok Chase kan du lave en nøgle til mig for 100 kr + fragt?

• #16   26. mar 2013 Et stort problem , med især Mcer er at når folk beskriver årgang eller navn på deres MC så er det ikke den rigtige model nøgle der kommer frem i katalogerne ,
    Ja vi kender jo problemet også her på galleriet , Feks så vi lige en Kawa ZX9r årgang 2003 til salg , nej det var så en hengemt model 2000, og hvad er en GIXXER for en ?
    Og sidste problem er også at en given MC i Feks Tyskerland og DK ikke behøver at være den samme , og med den megen import, så kan det være svært

• #17   26. mar 2013 Ja hvis den er uden startspærrer tager jeg 88 kr for den smiley

Men jeg skal bruge din egen for at kære efter

Du tager bare din MC og kommer til Skanderborg en tur

men du kan også lige sende et billede, ud fra det kan jeg måske se om der er spærrer i smiley

www.Kvikkerten.dk
    Asylgade 1
    8660 Skanderborg

• #18   26. mar 2013 Niels, ring til din lokale låsesmed og hør om han kan lave en nøgle til din MC... Da jeg fik lavet 3 ekstra nøgler til min hos Nordjyks låsetekniki Aalborg, fandt han min MC i en database og fandt den rigtige nøgle og gik i gang.

4 stk blev lavet for 240kr, så det koster ikke alverden smiley

Min var en Z750 fra 2004 (uden startspærre)

• #19   26. mar 2013 Chase - Så skulle de tage at skifte deres skilt på facaden ud, for de får hverken solgt brød eller planker ved at der står "Nøglebar" og "Slibning af alle slags nøgler" på facaden. Det plejer kun at tiltrække folk der vil have lavet en nøgle.
    Problemet var som sagt heller ikke at få den slebet, det var kun at de ikke gad finde den nøgle der skulle slibes. smiley

Men igen, er den blanke nøgle billig på nettet, så slipper han da for at gå to gange, hvis det ikke er en dem de har liggende på lager.

• #20   27. mar 2013 Jamen nøglen ligner den jeg linker til, på en prik, der står bare kawasaki på min.

Kommentér på:
Ekstra nøgle?

Annonce