1.792 visninger
|
Oprettet:
Spørgsmål ang 3 cyl mc'er {{forumTopicSubject}}
Hej folkens!
Nu har jeg haft 1,2,4 cylinder mc'er, og ville hører hvordan opfører sådan en 3 cylinder mc sig? Kan den trække mange omdr? Ligger trækket fra bunden? Osv..
Her snakker vi både gamle og nye mc'er. Eks xs 750 og benelli! Kom gerne med hjeres erfaringer! Stave fejl er gratis:)
God aften!!!
Mvh Jonas
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.406
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
de gamle XSere og Benelli ... glem dem , de hører til på tekniske museum !
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.406
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
Mvh Mathias.
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.473
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 136 Svar: 410
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 136 Svar: 410
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
ønsker mig stadig én 675er
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.406
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.473
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 136 Svar: 410
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.602
Kunne ikke dy mig
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.903
Efter min mening minder smidigheden og omdrejningerne om en 4-cyl, men lyden fra en Hinckley-knallert er helt unik. Jeg finder ikke mange ligheder med en twin, det skulle lige være det relativt stærke mellemområde på min Street, der minder om trækket fra SV650 og ER6.
Spørgsmål ang 3 cyl mc'er