891 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Originale fodhvilere Originale fodhvilere
Hej igen
Jeg har solgt min Intruder VS800 til en flinker gut. Der er monteret fremflyttersæt på og jeg har ikke nogen Tuv dokumenter på det. Så han kan ikke få den synet.
Er der nogen der ligger inde med det originale sæt, vi kan låne eller købe billigt, så han kan få den igennem syn?
På forhånd tak
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
læs eventuelt mere her , spørg eventuelt hvor synsmanden kan læse om tüv / merkblatt751 kræves ved udskiftning af fodhvilere samt konsol - synsfolk må gerne bruge deres mekaniske indsigt !
at udskifte styr - kræver heller ikke nogen direkte godkendelse bare det overholder max.bredde og max.højde i forhold til sædet
jun 2012
Følger: 1 Svar: 5
Ang max bredde og max højde på et styr er der ingen regler omkring dette fra den 1 april. Du skal blot kunne manøvrere cyklen uden problemer.
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 290
For da min MC blev synet og toldsynet i 2009 ved FDM, gennemgik de cyklen fra A til Z. Jeg havde tüv certifikat med til min lange forgaffel, men intet certifikat på mit fremflyttersæt. Og det blev godkendt og synet !!!!
mar 2013
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 40
Tak for din ihærdige søgen efter fodhvilere...
Får monteret et nyt Highway Hawk sæt i løbet af ugen efter påske...:-)
Tillykke med din VL1500, Den ser rigtig fin ud, så god fornøjelse med den!!
Ser frem til en rigtig god sommer på 2 hjul, tak for handlen...
Mvh Kenneth.
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 760
Det var da så lidt, håber du får ligeså meget glæde af den som jeg har haft.
Hvis du søger på Tøffetræf 2013 så kan du læse lidt om vores tur til sommer. Og du og konen er naturligvis velkommen. Vi kan altid bruge en tøffer mere
mar 2013
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 40
Har fået synet og omregistreret VSèren idag...:-)
Der var sjovt nok 10 dages leveringstid på det nye fremrykkersæt, men gutterne fra Næstved MC kunne ikke se noget galt i det gamle sæt, så de prøvede lykken og den blev synet uden anmærkninger... Desuden fyldte de heller ikke udstødningen med uld, da DB slet ikke var i nærheden af det ulovlige... Må jo konkludere at synsmanden hos Applus i Haslev ikke kan lide MCer..;-/
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 760
Jeg kunne heller ikke forstå hvordan den ikke kunne synes med det sæt på jeg havde monteret.
Jeg har ikke glemt det med manualen, har bare lidt travlt for tiden.
Originale fodhvilere