Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legendarisk "salgstale".
  • #1   4. apr 2013 naaa , bare send din far ned efter den , efterfølgende sender du ham billeder pr.mail og mms i en lind strøm - først den totale adskillelse og derefter et billede af dig og din far der saver bagstellet af og smider en GSXR1000 motor i , og derefter rat styler geden med rustne kæder og løse ledninger smiley

• #2   4. apr 2013 Det må være en ond drøm !

• #3   4. apr 2013 eller en sur gammel mand

• #4   4. apr 2013 Hvis man ik vil sælge sin motorcykel, så lad være at sætte den tilsalg

• #5   4. apr 2013 Det er dælme fristet at tage ned og se den og så tale om hvor ond en rat-bike ombygning du har i tankerne - det er jo bare en gs´er smiley

15.000 for en gs´er er også kun for samlere

• #6   4. apr 2013 Ja præcis! Jeg er fx 38 år. Det gir problemer. Og hvis du er 24 og elsker gamle suzukier - så er det bare ærgeligt.

• #7   4. apr 2013 Rene: Har faktisk prøvet at skrive til ham, da den var på guloggratis (til 12.999!!!kr), men der var han ikke interesseret i at fremvise den - med mindre jeg skulle have den med hjem.....?????

• #8   4. apr 2013 man kan da ikke elske en gammel havelåge ?

skær nummeret ud og sælg det , så er man fri for at ringe efter jernhandleren efter håndslaw smiley

• #9   4. apr 2013 Har lige skrevet til ham privat, vil jo ikke ødelægge hans annonce bare lige høre hvad har siger. smiley
    Skrev dette.

Hejsa. Jeg er 45 år og kunne godt være interesseret i din gamle GSèr.

Jeg går selv med tanker om at fjerne alt overflødigt udstyr og lave en virkelig rå Cafe Racer uden skærme og andet krom gejl. Har du nogen extra reservedele liggende, som du vil sælge med og eventuelt et par bredere fælge og bredere forgaffel. Prisen er måske lige i overkanten, men det kan vi vel snakke om, men tænker selv på en 5-6000 kr kontant.

• #10   4. apr 2013 haha smiley vil ud og rulle , kigger senere

• #11   4. apr 2013 Thomas P - Du poster lige det svar der kommer, ikke?
    Det blir nok endnu mere legendarisk......hvis han overhovedet svarer...

• #12   4. apr 2013 Har skrevet og spurgt om den kan køre til den pris , da jeg gerne vil lave den om
    til sådan en her :o)

profilbillede
  • #13   4. apr 2013 Hvis det nu var en privatmand det drejede sig om, ville jeg måske mene at I går både til og måske lidt over grænsen.... smiley , men hvis man tjekker hans andre annoncer virker teksten en anelse mærkelig, for det ser da ud til at han har et større motoriseret lager der skal væk. ligner ihvertfald ikke en gennemsnitsprivatmand *S*

• #14   4. apr 2013 På den anden side, det er da lidt forfriskende, i disse tider, at se en der ikke er desperat for at sælge smiley

• #15   4. apr 2013 Ja præcis Ole - jeg synes det er genialt at sætte en masse restriktioner på sin salgsannonce; du kan kun købe den hvis du er 40 eller derover, er 1.85 høj, har mørkt hår og dit navn starter med B. Det er sgu da sjovt.

• #16   4. apr 2013 Hahahaha han er sku for grinagtig eller en hat i min verden
    Som sagt før ...... Hvis du er så knyttet til din havelåge så lad den hænge hjemme i haven
    Mvh
    Jan IMC Jylland

• #17   4. apr 2013 @snehvide.

Ja han har en del, men det er jo gammelt lort det hele, Han havde været bedre tjent med en fin nyere 500cc maskine, i stedet for den dynge gøjl han har skrabt sammen smiley

• #18   4. apr 2013 Er det ikke ham der sælger alle sine mc for 100.000 ?

• #19   4. apr 2013 Ved det snehvide. Også derfor jeg skriver privat til ham, så det ikke fedter hans salgs tråd helt ind.

Han har ikke skrevet tilbage og gør det garanteret heller ikke. smiley

• #20   4. apr 2013 Nu kender jeg intet til manden, så det ku´ jo godt være nogen havde et horn i siden på ham og derfor ville gøre ham til grin, men mit udgangspunkt bare, at der jo ikkeer nogen grund til at håne eller trampe på folk, bare for at tilfredsstille sig selv på en eller anden måde. Jeg vil da gerne medgive, at annonceteksten er "anderledes", men hvis vi forudsætter at teksten er skrevet ærligt og som han åbenbart føler for sin mc, så kan jeg principielt godt følge tankerne bag hans restriktion. At man kan få sådant et forhold til en maskine kan man sikkert skrive meget om, men det er jo tilsyneladende sådan det er smiley Noget helt andet er så, at han jo på ingen måde kan få garanti for ata den ikke bliver misligehold, voldkneppet eller andet, bare fordi køberen er over 40 smiley *SSS* i givet hvad så. Måske kan køber se frem til et sagsanlæg eller ? smiley

• #21   4. apr 2013 Aaargg jeg tramper sgu ikke på nogen. Jeg laver spas. Nu skal vi ikke gå helt i pædagogisk selsving, over en lille spøg, ellers kan vi jo lige så godt grave hullet med det samme og sige godnat.

• #22   4. apr 2013 Ja det er bare sjov.

• #23   4. apr 2013 Arhhh thomas.......Det virker jo umiddelbart som om sælger har tabt sit lille hjerte til den der "fantastiske" maskine....... en gang i mellem hopper drillepinddjævlen såmænd også på mig, og jeg tror altså det er det jeg kan genkende her. Jeg synes nu det var bedre at bruge krudt på snydepelse og plattenslagere som desværre lever i bedste velgående og som kan gøre et køb til en meget sur oplevelse. Dem sku i "voldpule" verbalt istedet medens vi andre nyder showet smiley

• #24   4. apr 2013 voksenmobning.dk

• #25   4. apr 2013 Han er jo forhandler af kineser skrammel, men har dog en fin el guitar til salg, fin sag.

• #26   5. apr 2013 smiley
    Hvis han er forhandler, som du angiver Allan, er situationen jo lidt anderledes. Så runger annoncens ordlyd måske en anelse (eller meget smiley ) hul.............

Kommentér på:
Legendarisk "salgstale".

Annonce